|
|
|
|---|---|
RafkoM3 |
Jag tänkte be Köhler göra stål-toppackning till turbobygget då jag har fått höra att o-ringning av detta block inte fungerar så bra. Tror det är pga att cylindrarna ligger så tätt. Men köhler vill inte göra en packning så vi måste vara några stycken. Vi är redan 2 st men blir bättre pris om vi blir fler. Maila tilll mig om ni är intresserade. /M3 E30(TIC) Länk |
| Hur vill du ha stålpackningen? Jag kan fixa fram laserskurna, beroende på hur och i vilket mtrl. Rostfritt kan jag greja i ett par olika kvalite´er. Kimmo. | |
|
Men Rafko.... Du har ju redan oringat ditt block. Nu förstår jag inte riktigt vad du menar? Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
RafkoM3 |
Bonje! Jo klart, men läs rubriken så förstår du ;) Vi håller på med S50 nu också... Kimmo: Hmm, ska fråga min expert vilket material vi ska göra det i. Kan du tillverka precisions saker? /M3 E30(TIC) Länk |
RafkoM3 |
Bonje: Hur går det för er? Vilket sprut ska ni köra med på ert bygge... Jag vet vad ni har för recept nu ;) /M3 E30(TIC) Länk |
| Rafko: Japp, det kan jag. Vad är du ute efter för precisionssaker? Jag kan fixa skuren rostfri( 2349, 2343 ) packning. Även koppar + liknande mtrl. Kan få rostfritt svetsat med GRYMMA svetsar. Ska du ha packn till S50:n så har jag det liggandes hemma, laserskuren rostfri i olika tjocklekar.... Kimmo. | |
| Jo, dom är INTE billiga, packningarna alltså..... Kimmo. | |
|
Hepp..................... Estoril...... Vem skär åt dig?? Någon här i stan?? Bra priser?? Vad har du använt de packningarna till???? Rafko.......... Hur långt gånget är det med er S50?? Jag ocj en kompis bygger varsin maskin... Kanske är intressant att samordna köp av kolvar O stakar??? Samt eventuellt andra prylar. Ang tätning så tänkte jag köra med pyramidringar...... Fast finns det något lättare och bättre sätt är man ju öppen för förslag... //Jesper |
|
| Wången: Nej, ingen här i stan som skär åt mig. Dock så kan jag garantera att dom blir KANON..... Priset, dyra..... Vi får se vad som komma ur garaget..... Nej, skämt å sidor, dom ligger på ca 2000:-/st. KI. | |
RafkoM3 |
EstorilM: Köhler fixar för 2000:- och det är med kvitto och garanti att det fungerar perfekt. Vi blir ju några stycken så... jesper: Samordning av köp låter helt klart perfekt. O-ringa ska jag inte göra iaf, då det blir för nära mellan cyl för att det ska bli en långvarig lösning. Vi har bara köpt var sin maskin och ska börja riva om någon vecka eller två. Jag fixa JE kolvar till hyfsat bra pris, men jag tror att det finns andra så som du JESPER som kanske kan fixa till bättre pris. /M3 E30(TIC) Länk |
RafkoM3 |
hehe, stavfel... /M3 E30(TIC) Länk |
|
Hallå......... En vecka har förlupit........... Min dator är paj och jag jobbar helg....... Därför har jag inte skrivit något alls här....... Jag har lagt ut förfrågning på stakpris iaf....... Billig skärning går kanske att ordna bara man har en fil att plutta in i maskinen... //Jesper |
|
RafkoM3 |
Jesper: KOlla vad du får för pris på kolvar och stakar om vi är några stycken!" Vi blir nog 2 eller 3 härifrån... /M3 E30(TIC) Länk |
RafkoM3 |
Maila mig ditt telenummer jesper. Har glömt bort det! /M3 E30(TIC) Länk |
| Jag skulle åxå vilja köpa en packning... har mailat dig utan svar.. du kan väll höra av dig... Limmet79@hotmail.com | |
RafkoM3 |
limmet: Hej, har ej varit på hemma mailen på ett tag. Men håller påa tt snacka med kimmo och jesper om packningar.. Hør av mig nør jag vet mera. /M3 E30(TIC) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.