|
|
|
|---|---|
|
Har märkt att bilen börjat köra elfläkten mer och mer på sistone. Tempmätaren är superstabil (ny temostat i höstas) samt ny kylare för ca 1 månad sen. Allt bytt på bmw. bilen har gått 9000 mil. Den kan även få för sig o fläkta när bilen stått några timmar och är sådär halvljummen. Sitter de en egen liten temostat som styr fläkten kanske? Tips mottages vamt. Att den kör fläkten när de är sommarvarmt ute kan jag förstå men nu e de kanske 15 grader som varmast. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. | |
|
Ingen med någon ide? Hasso? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
| Fläkt motsåtdet är det säakert. | |
|
Det är inte coupe fläkten jag pratar om. De är kylfläkten som kyler bilens kylare. Någon måste väl ha en susning tycker man? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
wendtan: det var svårt att få kontakt:))borde det inte finnas en tempkännare kopplat till kylfläkten, då kanske den inte är rätt inställd dvs den slår på för tidigt i ditt fall |
|
|
Allså den har ju funkat klockrent fram till för ca 1 vecka sen. Jag har försökt hitta var en sådan tempgivare skulle sitta, men hittar bara kontakt donet till matningen på fläkten, de som är lite komiskt är att stänger ja av bilen medans fläkten går så stannar den efter ett tag, kommer jag dagen efter o tar bilen så startar fläkten direkt när ja startar motorn trots att motorn e helkall. nått e skumt, får väl åka in på bmw o höra med dom. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.