|
|
|
|---|---|
angelo |
Hej allihop, ledsen om mitt inlägg inte är tillåtet i detta forum. Men jag är bedrövad och ledsen ... Min superfina, älskade BMW 525iA Touring -93 stals igår natt från garaget, under min lägenhet i Göteborg! Reg nr: SKM-580 Snälla ni, om ni ser eller hör något om min bil, kontakta mig (termini@angelfire.com) eller polisen snarast. Jag vet att endast ni BMW-ägare förstår att denna stöld handlar om mycket mer än en bil ... det är i det närmaste en familjemedlem ... Bilen är sterling silver metallic med grö klädsel Tack på förhand för er hjälp! Angelo (031-48 88 43). |
| Jag lider med dej verkligen...att det ska vara så svårt att låta bli andras bilar! det är förjävligt helt enkelt. Hoppas din bil kommer till rätta snart...jag tittar själv oroligt ut på parkeringen varja morgon för att se att bilen står kvar... | |
|
den borde man känna igen finns ju inte sååå många silver e 34 ju....något man borde känna igen den på?? Fälgar?? stora eller små njurar?? vita blinkers??? någon Larm?? annars tycker jag synd om dig, detär ju inte så roligt med att bli av med bilen!! Hoppas du får tillbaka den! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.