|
|
|
|---|---|
|
Hörde att man kunde byta ut Luftmassemätaren till en luftmassemätare(utan klaffsystemet) eller sätta i en mapgivare? Hur gör man o vad påverkar det när man besiktigar? Hade tänkt o gå förbi katten eller ta ur en skrotad katalysator o vad ger det i ca:hk? Tacksam för svar.! 535ia92 | |
|
Du menar byta luftmängdsmätaren mot en luftmassamätare. Detta verkar intressant, kan man tjäna hk på! MVH bmwdriver 318is 1988 BMWCS#4324 |
|
|
jag kollade lite efter delar till dyl ombyggnad innan jag kom på tanken att motera in ett digitalt eftermarknadssprut i stället, motornord har sin amf link, där man plockar bort luftmassemätaren/luftmändsmätaren helt och ersätter den med en mapgivare. kostar 5700 har jag för mig. Sen finns det detta alt Länk (lättare att kolla in länken) |
|
|
digitalt eftermarknadssprut är det det som kostar 5700:-? Hur hittar jag till länkarna? 535ia92 |
|
|
Jag kanske var lite otydlig där...ett eftermarknadssprut hittar man inte till det priset(tyvärr) amflink finns på motornords sida Länk |
|
| Ok! *sorry* tack för alla bra tipsen!Säg gärna till om du hittar några bra sidor till (Pelle) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.