|
|
|
|---|---|
|
ja då var det gjort bestämde mig idag och det blev en bmw igen( köpte nästan en lexus is 200) en 320i M i silver.... får den levererad nästa fredag... kan kanppt vänta på att glida ner bakom m-sportratten i sportstolen. Längtan är stor. hoppas på en mkt givande bmw sommar med er på bmwpower! /Cato i Malmö | |
|
Ja, då får man gratulera så mycket!! Häng med till jönköping 20/4 förresten. Mvh |
|
|
Grattis! Ett mycket bra val! Nästan lite avundsjuk. Finns inget bättre än å hämta ny bil.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Grattis! Du kommer att blir nöjd! Mvh |
|
|
Aldrig fel med ny bil :) Beställde själv en S förra veckan. Kommer dock inte förrän i Juni :( /Johan [CUL8ER] |
|
| ja det är väl inte världens snabbaste men det är ett stort kliv från min förra bmw som var en 325ix från 1988 dock var den i toppskick. men den här är faktiskt mkt billigare i drift! usch längtar ngt kopiöst efter den. | |
|
Mmmm... har sneglat på 320iM i lokaltidningen där Bmw gör reklam för dem. MKT snygg, helt klart en bil i min smak. Och hästkrafter är inte allt i världen, dock så räcker nog 170 till att flytta bilen... Grattis! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.