|
|
|
|---|---|
|
En dum fråga! Men hur får man fram batteriet ifrån baksätet???? 92as 525. Önskar svar fort då jag ska in med slutsteg ikväll. | |
|
Tror du bara "rycker" upp själva sitsen på sätet. Trä ner fingrarna i det obefintliga mellanrummet mellan själva ryggdynan och sittdynan och ryck uppåt. När det är väck så sitter en "bygel" över batteriet som du ser tydligt. Bara skruva loss den + batteripolerna så kan du ta bort batteriet. Såhär var det på min 530 -93 och jag tror inte att några förändringar har gjorts på den modellen jämfört med din... Lycka till! /Kidde Letar BMW... |
|
| Sök med den fin fina sök funktionen då du bla. hittar följande fina tråd i ämnet: Länk | |
|
enklare är nästan att rycka i framkant på soffan då fästen sitter där (om dom inte flyttas från -89) bara precis ryck till en skvätt rakt uppåt så kommer hela soffan, när det skall tebaks så in med det i bakkant , tryck det lite inåt och sedan trycker du ner sätet tills det klickar till liksom. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra forum.. |
|
| Tack för tipsen, det var inga problem att rycka loss den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.