|
|
|
|---|---|
|
Hallå Tänkte höra om det är någon som är intresserad av att köpa turbogrenrör till M10 motor. Har tänkt bygga själv och kan göra fler på samma gång om det är nån som är intresserad. Maila gärna. | |
ant |
annonser bör du lägga i börsen som finns här på sidan. Länk ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
hur går det med bilen fredrik?? skippar du kompressorplanerna eller??? antar att du inte tänker hinna ut i sommar med "alpinan"? /Marcus |
|
|
Vad skulle priset hamna på i så fall ungefär? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Var inte menat som en annons utan mer som en intresseförfrågan så jag vet om nån är intresserad. Har inte räknat på vad det kommer att kosta, men jag skulle tro att det hamnar runt 2500-3000kr för ett grenrör. Funderar även på att kanske förzinka och tig-svetsa röret och då blir det lite dyrare. Ska kolla upp till veckan vad det kan hamna på. |
|
|
Har faktiks tinte gjort alltför mycket på 02:an ännu. Men jag tänkte passa på att fixa greröret nu när bilen är rensad på grejer och står utan front. Håller fortfarande på med rostlagning och infästning av bakvagnen. Ska ta och öka lite nu, suget kommer åter nu när sommaren börjar närma sig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.