|
|
|
|---|---|
|
Lumma, Rieger, Folger, Seidl(?), M3... Vilken är grymmast? och finns det några andra märken? | |
|
Jadu... Det är nog fan M3-fronten tycker jag. Dock inte den typ jag äger utan den med "veck" längs sidorna lixom. Svårt att förklara... *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Nämen titta! Det är den här jag menar, ni kan ju jämföra med min bil (ser dock annorlunda ut nu, jajamän)... Länk *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
glömde två stycken... BBS och Zender har också tillverkat frontspoilers till E30! Men det är väll ingen som monterar en sådan på sin beemer nyförtiden, eller? Och inte är de särskilt snygga heller... |
|
| Faktiskt så går det en 87;ans 320 här i stan (söderhamn) med BBS-framspoiler och komplett Zenderpaket. Vingen påminner jävligt starkt om Opel Mantas "stora" typ av vinge... *isch* | |
| Kamei har oxå gjort frontspoilers till E30. Har det på min. | |
|
Jag kör med Rieger GTS... tycker den ser hur maffig ut hur som helst, stor som ett hus.. Men bilen blir så låg i fronten =/ |
|
|
M-Fronten som passar på gamla karossen är helt klart snyggast! __________________________ Länk |
|
|
Hur ser kamei-fronten ut? "Live fast, die old" -från Volvoreklamen |
|
| Snatto: You got mail. | |
|
Tackar för bilden. Jag har tydligen sett en sådan innan... Några andra frontspoilers ni känner till??? "Live fast, die old" -från Volvoreklamen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.