|
|
|
|---|---|
Neostar |
Är väldigt nära på att köpa en BMW 328i Cabriolet av 96 årsmodell. Bilen har ett M-Paket från fabrik och M-Chassi. Nu undrar jag vad EXAKT innehöll ett M-PAKET och M-CHASSI då vid 1996? Bilen är en import från Tyskland, så frågan är väl vad det innehöll i Tyskland, kanske är väl samma sak som här i Sverige men vad EXAKT innhöll dessa paket??? Tacksam för snabba svar!! |
Neostar |
Komigen nu......Någon borde väl veta detta? Tackar i förhand!! :) |
|
Tror det är samma som till min. Kjolpacket , lister , speglar lite hårdare dempare/fjädrar =sänkt ca 15-20mm mot en vanlig tror det sitter kraftigare krängningshemmare ochså. Gött att åka BMW |
|
|
M-paket: Frontspoiler, sidokjolar, bakkjol, Lister, läder ratt, läder spak, svart innertak. M-Chassi: Hårdare dämpare, Fjädrar som sänker ca 15mm, Samt grövre kränghämmare precis som baggen skriver. Tror det var allt... Mvh Tobbe |
|
Neostar |
Fast det ingår väl inte M3-Speglar i ett M-Paket från fabrik? |
|
>>Neostar, precis, det ingår inte m-speglar, men det är ju lätt att eftermontera.... ///Tobbe |
|
|
till e36 har inte m-paket funnits som tillval nånsin (har frågat bmw för många år sen med) Aerodynamik paket från fabrik innefattar: fram bak spoiler, sidokjolar av samma modell som m3 använder. speglar o allt annat lull lull beställs separat. Såg beställnings specen av min e36 323 och den hade både m-chassi som ni beskriver de som och kjolpaket från fabrik. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
På min fd E36 328i Coupe så stod det M-fahrwerk samt M-Aerodynamikpaket i utrustningslistan. ///Tobbe |
|
jimsan328 |
något som jag retar mig på att när folk sätter in annonser i tidningar så skriver de komplett M-utrustning, men då man ser på bilderna så undrar man var är backspeglarna? Jag kallar inte en sån bil för komplett M-utrustning. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.