|
Sida 8 av 10
|
|
|---|---|
|
ja.. det e inte lätt :) Vilak kan ta emot typ 20 pers och fixa det snabbt? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Ja men om vi bestämmer vart vi ska käka kan man ju iaf. ringa och förbereda dom, jag känner folk på Buddys söder om det nu är något som är aktuellt. 21st bilar anmälda nu, borde väl bli omkring 30 tycker jag... Fototillfälle vid alderholmen låter mycket bra, gäller bara att hitta några som har schyssta kameror. Här är ett förslag till planering så vi har nånting att gå efter: 12,00 - Samling gavlerinken 13,00 - Besök Autavation 14,00 - Fototillfälle alderholmen 14,30 - Dags för käk kanske? 16,00 - Konkörning 18,00 - Tur runt Bönan i kvällssolen därefter cruising genom sta'n Sedan race senare på kvällen vid "vanliga" stället för de som vill! Har jag glömt något? Åsikter eller förslag? BMW735IA - Har du fått tag på koner samt har du snackat med Brynäs trafikskola? /// Nicke |
|
| Ja de finns väl gågra till ställen och äta på brevid buddys om de inte är nån som vill äta där .. så de lörser sig nog ska ni se pojkar =) | |
|
Nike_Boy : Jag har fixat 10 koner.. sen finsn det några där vi kanske kan låna.. Jag har ej snackat med dom än då jag hade fullt upp idag.. Men jag ska rinag dem imorgon.. Vad heter stället? Så dom förstår vilken plan vi ska låna :) Tiderna ser bra ut tycker jag.. Jag jobbar vidare med tipsfrågorna och ska snacka med autovation på fredag (ska dit då). Har skrivit ner 2 vägbeskrivningar med hjälp av tjejen : ------------------------------------------------------------- Från Falun/Sandviken Riks 80 Till Gävle (Gavlerinken). Kör efter riks 80 mot Gävle. Sväng av mot Gävle Norra (E4an). Sväng av E4 mot Gävle Norra. Fortsätt över bron och in på anslutande väg (Björkevägen) mot Stigslund. Sväng första vänster mot Travbanan. Sväng direkt vänster igen - följ vägen tills Gavlerinken kommer på höger sida. Nu är du framme.. -------------------------------------------------------------- Från Sthlm/Uppsala efter E4:an. Sväng av E4:an mot Gävle Norra. Fortsätt över bron och in på anslutande väg (Björkevägen) mot Stigslund. Sväng första vänster mot Travbanan. Sväng direkt vänster igen - följ vägen tills Gavlerinken kommer på höger sida. Nu är du framme.. --------------------------------------------------------------- Stämmer de? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
BMW735IA - Vet inte vad planen heter men om du säger aldeles innan bron mot sätra så måste dom ju fatta! Känns som vi kommit en bit på väg nu, kul! |
|
| BMW735IA: du kanske lär skriva om dom kommer från riks 80 kanske du lär skriva att dom ska köra mot sundsvall e4an och sen avtag till gävle norra eller jag kanske är ute helt fel spår jag skulle tycka de är lättare och hitta så =) men de är jag .... | |
|
Ändra lite : Från Falun/Sandviken Riks 80 Till Gävle (Gavlerinken). Kör efter riks 80 mot Gävle/Sundsvall (E4). Sväng av mot Gävle Norra (E4an). Sväng av E4 mot Gävle Norra. Fortsätt över bron och in på anslutande väg (Björkevägen) mot Stigslund. Sväng första vänster mot Travbanan. Sväng direkt vänster igen - följ vägen tills Gavlerinken kommer på höger sida. Nu är du framme.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| så där ja =) hehe lika bra att du skriver åt dom som kommer från sundsvalls hållet oxå =) | |
|
Jo men vi viste inte till 100% hur man kör.. Står det Gävle norra eller? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Nu är sidan uppdaterad med Tider och vägbeskrivningar, kartor osv.. 23 st... /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Några regler vid konkörningen inlagda på hemsidan.. En första kontakt med Brynäs trafikskola är tagen.. väntar på svar. 24 st..... /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| BMW735IA: Okej de låter bra de ... Hmm vad sa dom då ? lätt de helt omöjligt eller ? | |
|
Fick inte tag i den personen som bestämde utan bara en tjej i receptionen eller nått.. fick dock en mailadress där jag kunde kontakta han.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Klart att man dyker upp. Känner lite bmw folk i alla fall. Ska släpa med mig så många jag kan. Kommer troligtvis i min gamla E28:a. Förhoppningsvis så får jag med mig en M3 E30 -87, en M3 E36 -93, en 325ix -87, en 320i coupe E36 -93 och kanske ett par M5:or av olika modeller och säkert några fler. MVH Morgan. Länk |
|
|
Carpimp - Låter fint de, dra med varenda bmw från dalarna! BMW735IA - Om det går trökt med Brynäs trafikskola så jobbar en kompis farsa där, hör av dig om du behöver hjälp med de. 27st anmälda... |
|
|
Nu är tillståndet från Brynäs trafikskola klart... Bara att köra på lördagen den 10:e maj,, Frågan är om tidsplanen håller om många ska köra.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| fifan.. hoppas man e ledig när träffen e... annars får man TA ledigt :D | |
|
BMW735IA - Gör väl iof. inget om konkörningen drar ut på tiden? Turen runt bönan och cruisingen kan man ju ta senare än planerat. |
|
|
Näe.. men tider är till för att hållas :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| BMW735IA: fan vad roligt =) hehe kan ju polisen drömma om och vara kaxiga =))) hihi | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.