|
Sida 4 av 10
|
|
|---|---|
|
Det här med skansen är inte lyckat hela området är privat mark,tydliga skyltar visar detta. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Teres: ja fer fan! men jag har inge schema för nästa månad grrrr... men de e klart att jag ska vara med, skam annars :| |
|
|
BMW735IA: hehe jag kan ju vara snäll och sätta min kille på de jobbet =) |
|
|
Hmm, jag jobbar oxå den 3 maj.... Finns ju många här inne som kan väldigt mycket om BMW någon av dessa kanske skulle kunna fixa några frågor. |
|
|
Varför inte bara ha en gathering nu om ett par helger för att kolla intresset? Och efter det planera en större träff med konkörning, tipsrundor o. dyl? *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
ja vet inte.. ska man satsa så ska man satsa stort :) /Jimmy Länk |
|
|
BMW735IA; hehe, iofs... ja bara jag slipper hålla i nåt så kommer jag mer än gärna=) *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Tycker jag oxå för man kanske skiter i de om de blir en till gång =/ |
|
|
Fixar man konkörning, tippsrunda, rundtur på autovation.. osv så tror jag intresset blir ganska stort.. typ 10-15 bilar? Man kan ju alltid hoppas ialal fall.. /Jimmy Länk |
|
| ph.. e inte autovation rätt stram? eller har BMW735IA kontakter måntro? :) | |
|
Jag ska nog kunna flörta med dem.. hehe /Jimmy Länk |
|
|
Jag kan kanske få i hopp en 6-7 bmws så några ska vi nog bli ... |
|
| Om/när das fetto träff blir av.. vilken tid e tänkt.. har jag otur jobbar jag till 17:15 på lördag/söndag | |
|
Bäst att man kollar upp hur många som ungefär kommer sen kan man ju leta på en massa bra platser först och sen sätta en tid och ett datum kanske ... |
|
|
Sikkan - Samma här, jobbar till 16,30 den tredje... Intresset kan nog bli rätt stort, tippsrunda är ju inte sådär jättesvårt att fixa och om BMW735IA lyckas flörta med Autovation och lite cruising efter det så har man väl ett ganska fullspäckat program. Lite priser till ev. tippsrunda eller konkörning kanske man även skulle kunna fixa, behöver ju inte vara något stort utan bara nåt symboliskt. |
|
|
jag kanske kan fixa några handukar med bmw tryck om de verkar intresant .. |
|
|
teres: hur mycket går dom på styck isåfall då?; ) *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Nike_Boy: ok..fast jag vet dock ej om jag jobbar den 3:e.. det vet jag i mitten/slutet av denna månad.. ska dock försöka ta reda på lite mer... Som sagt.. många verkar vara intresserad.. :) |
|
|
10-20 |
|
|
teres; 10-20 kr. eller? låter ju som ett kap isåfall... *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.