|
Sida 10 av 10
|
|
|---|---|
|
Njae... alltid dåligt med drag på SBP tycker jag.. Jag satt i min M5:a.. Nån borde ta tag i racen vid SBP... Kolla bara på hur bra de hade fixat det i ramsta i fredags.. Målade linjer, marchaller osv.. tyvärr så kom snuten å pajja allt.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
*skrattar* jo jag hörde att det sket sig rätt rejält för dem då. Några provstarter osså hade snuten kommit. Fan vad trökigt. hmm..var det den blå/svarta?! |
|
|
La upp 2 korta filmer från SBP i gävle i helgen på Länk dåligt ljus och tyvärr så är det av formatet .mov så man måste ha quick time spelare för att se filmerna.. rally_babe: Den är svart.. kolla på min hemsida så ser du.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| var det kanske dig jag såg dra iväg en gång då..snygg nigning i växlingen ;) | |
|
öumm.. ja slut koppling och lös växelspak gör det inte helt lätt :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
lös växelspak låter farligt *hahaha* Hoppas du inte gjort som min granne bara..han hade glömt en skruvmejsel under mattan när han monterat dit en spak till sterion,så den åkte ner i skårorna när jag var ute o buskörde. då var man inte lite svettig när plötsligt det knappt gick att röra växelspaken.. |
|
|
Appropå nigningen så var det kanske min polare som körde bilen.. han fick äntligen testa den för första gången :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Hehe..oki....var han nöjd då?! har kör en M5 en gång..jag var rätt imponerad faktiskt..jag är inte ås mycket för 5 serien..men den övertalade mig nästan. *flin* |
|
|
JO förutom koppling + växelspak så var han ganska nöjd.. "- woooaaa.. näe nu måste jag köra tillbaka innan det händer nått" hehe.. Jag är ju ganska van med draget men visst e det skönt att varva upp till 4200rpm på ettan och sen trycka fult... 1 sekund senare kliver man på kopplingen när mätaren börjar närma sig 7200rpm.. osv :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| jo man blir lite bortskämd i 330 med ..sybd att den är lite tung bara. Önskar man hade den kraften i lilla gocarten (325;an) tjoho...men då skulel man väl inte var lung för en sek antar jag *hahaha* | |
|
jo du drar väl en 6.5 sek 0-100 har jag för mig.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| inte hunnit klocka själv än men ska väl göra det till sommarn..men enligt papprena så är dte väl så. har egentligen bara testat om topphastigeheten stämmer med vad papprena säger. *fliiinar* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.