|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om hur bra 535i års 88 man får för ca 20tusen...! Sett flera på annons för de priset men hur bra är dom då? vad kan man förvänta sig? | |
|
För det priset kan du förvänta dig en rätt sunkig långmilare. Om din budget sträcker sig till 20k hade jag satsat på en annan bil. Om du vill ha en 535 hade jag skaffat mig en större budget :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Du får en ok 520... välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
| haha ah ja ska nog utöka budjeten Men var ju tvungen att kolla hur fräch bil man får för lite pengar!:) | |
| Du kan nog hitta en schysst 535:a för det priset dock med många mil,men du lär få jaga ett tag... | |
|
Tror som Dawwe. /Simon |
|
| Okej tackar...Ja har några månader kvar tills ja ska ta kortet så ja får la börja leta nu...! | |
|
Har du bara 20´ i din budget bör du beakta att försäkringar och reparationer är rätt dyra på alla BMW, oavsett hur gamla/billiga de är! Har man en bil i 20´-klassen och inte är väldigt duktig på att skruva själv, bör du nog avsätta nästan lika mycket till i en "reparationsfond". Att tänka på också är att de flesta "roliga" bilarna i den prisklassen oftast är hårt körda av gasglada individer. Räkna med att de är rätt slitna...... (det finns givetvis en del undantag från detta!) Håller nog med Kalle, för de pengarna hade jag i första hand kollat på ett annat bilmärke! Mvh |
|
|
försök få tag i en 740 tic från 86, kul å billig budjet racer M.V.H Jonny |
|
|
Ok...Ja får la kolla på ett märke med billigare reservdelar...Hört att de kostar en del till bmw :( Men de e klart ska man ligga på topp så kostar de... Tack för råden!! |
|
| JAg säger bara 318is E30, satsa 20000kr på en sådan och du får ett hyfsat exemplar som är billig på alla sätt, samtidigt som du har ett skapligt bett i maskinen också. | |
|
Precis som Johan B säger bör du ha i alla fall 40 000:- att kunna lägga på bilen, förutsatt att den kostar 20 000:-. Om du köper en 535 E34 för 20 000:- och precis har pengar till det, kommer du nog ganska snart bli ledsen, för det skenar så lätt iväg i kostnader. Någon som spräcker ditt bakljusglas när du är inne och handlar, punktering, ett oförmodat oljeläckage, service inklusive alla oljor - helt plötsligt har du lagt ut 10 000:- på bara några veckor utan att du egentligen vet hur, för du måste ju hålla bilen rullande... Hade du en budget på drygt 20 000:- för en eventuell 535:a - köp en 320 E21, så har du råd att köra mycket också! :D _____________________________ Erst wenn Sie die Bayerische Brutalität hantieren können, sind Sie ein Mann. |
|
|
Förresten, en 535 E28 är både billigare i inköp och att äga (och har minst lika bra prestanda). En sådan för 20 000:- är ofta i betydligt bättre skick än en E34. _____________________________ Erst wenn Sie die Bayerische Brutalität hantieren können, sind Sie ein Mann. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.