|
|
|
|---|---|
Slim^ |
Min digitala klocka nollställs varje gång jag stänger av acc, och när man öppnar handsfacket så slocknar den, men den nollställs inte, sedan när man stänger handsfacket så tänds den igen... |
|
Pröva att plocka ur den.. plocka isär den, rätt simpel konstruktion.. ligger en liten "gummilist" som förbinder själva kretskortet, med kristallerna.. du förstår när du plockar isär den.. om den inte ligger helt hundra rätt, så blir det lite glapp, där kanske du har ditt problem.. kan vara kontakten... nån sladd som kommit i kläm, som vidrörs när du öppnar handsfacket.. stoppa in en tunn platt mejsel på ovansidan klockan, och så bänder du ut den.. sitter inte så värst hårt, nåt clips som håller den.. lycka till! --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Slim; har du ACC i en E30 före -88;a?! *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
Slim^ |
acc, tillbehörsläget på tändningen inte A/C ;) tack Schrimp, ska gå ut och ta bort den nu, men att den stängs av på tändningen verkar mysko, kanske jag ska dra om kabeln... [hatar gamla bilar... elfelfelfelfelfel] |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.