|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har hittat en Z3 M coupe i södra Tyskland, nära Dusseldorf. Den är uttagen oktober 98, 1 ägare, 2200mil, estorilblå fullutrustad som säljs av en auktioserad BMW handlare som lämnar 1 år Europlus + BMW quality program. Han ska ha 25900euro för bilen, är det ett bra pris och kan man lita 100% på att den är i mycket bra skick om de säger så. Har ni några tips ni kan ge mig om import? Tack! | |
|
Att den säljs av Aukt. BMW talar för att den lever upp till beskrivningen. En aukt. handlare har inte råd att ljuga om sådant. Kolla importguiden till vänster, där står mycket nyttigt att veta. Låter förövrigt som ett bra pris för den bilen. Bra med bara 1 ägare och så få mil. Lycka till med köpet! Sedan det där med att lita på bilhandlare till 100% är väl en annan sak, men i det här fallet tror jag du kan vara rätt säker. /Kristian |
|
|
Hej! Vertragshändler=bara att köpa. Men du får dela med Europlus i Munchen själv om nått rasar. Men det är inga problem. Åk och hämta bilen! |
|
|
Annars har du ju en Z3M Coupe 98:a med 3600 mil på mätaren för 245.000 här på börsen. Finns i Lund vilket verkar vara rätt nära dig. |
|
|
Europlus är bra, köp till ett extra år om du ändå köper den där bilen, det är det garanterat värt! /eFx |
|
|
Düsseldorf, södra Tyskland??? Piteå i Skåne?? :-))) Stephan De som använder säkerhetsbälten lever längre! - i snitt 35 sekunder BMW-CS #05218 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.