|
|
|
|---|---|
|
Rullar min gammal vinröda bmw 323 med turbo i Luleå?? Skulle gärna villja spana in den! | |
| Dan Banan: inte kommer jag ihåg reg nr på den rosthögen.. | |
|
Moddis: Du sa att du hade haft en 323 turbo. Va gjorde du för modifikationer när du byggde din turbo maskin? Ifall d va du som byggde |
|
|
ctg_putte: hade ej turbo på den men det ryktas att det är en 450hk motor i den nu.. |
|
|
Har då inte sett någon sådan här ännu iaf..men den kanske kryper fram nu när våren är här.. //Roffa ----- Länk |
|
|
Jaså ... den gammla bettan som jag sålde , hmm... turbo ? Tja det fanns ju en del jobb på den bilen . Har inte sett den i stan dock . Om den fungerar så lär det ju vara obesiktat = olagligt . ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
När jag snackade med dåvarande ägaren för ett år sen ungefär så var den på väg till skroten iaf... En av få bilar jag sett med rosthål i B stolparna (!). Kiip Spiiding! |
|
| Ingen som har nått super bygge i Luleå som man kan spana in då? | |
|
Spiidfriik->En av få bilar jag sett med rosthål i B stolparna (!). Haha låter som en polares 316 e21 som han e helt övertygad om att e värd över 10000 kr. |
|
|
Moddis nä men det finns en bmw 3,0 si här i arjeplog som är byggd för bana och strippen får turbo'n till den och lite mer saker snart så den kommer nog att rulla i sommar ska bli medlem i bmw klubben i luleå så jag kommer å vara å köra med den lite där i luleå jag satsar på en låg 11 eller en hög 10a sen har jag en till bil en saab9000turbo men 250 hk som är min vanliga bruksbil icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
Vilka dagar var det träffar i Rutvik (Luleå)? sista lördagen jämn månad eller nytt ställe? |
|
|
Vi träffas sista lördagen varje månad när inte annat annonserats på hemsidan. Vi samlas numera för enkelhetens skull (och utrymmet) på Englund's (BMW) i Luleå. Mer brukar finnas att läsa på vår hemsida , när den inte updateras så finns iaf det mesta i gästboken som används flitigt(?) . www.bmwcs.com/nord ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Tilläggas bör kanske att vi inte hänger på Englunds hela tiden utan åker till ett fik och fikar också. :-) Alla är välkommna, man måste inte vara medlem i BMWCS (men vi kommer givetvis att övertyga er om att bli medlemar, hehe). Kiip Spiiding! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.