|
|
|
|---|---|
ant |
idag klockan 11.45 ungefär så mötte jag en stor svart skapelse på e18 i västerås. det måste ha varit den nya 6-serien. maskerad som få med stora fenor på bakluckan och nån konstig grill. jag var på väg till bmw i västerås så jag passade på att fråga vad dom visste om "sexan" jag sett. dom visste ingenting förutom att teknikens värld hade publicerat bilder på den. jag skulle kolla där sa dom. att jag hade sett den var enligt dom inte möjligt.. nån annan som siktat den i mellansverige? ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Den 6-serie som jag såg (är 100% säker på att det var 6 serien eftersom den såg ut exakt som spionbilderna som publicerats) på essingeleden i sthlm häromdagen (se tidigare inlägg) hade definitivt inga stora fenor på bakluckan och inte var det en stor svart skapelse heller den var ungefär lika stor som den nya 5 serie sedan som jag såg vid samma tillfälle. Det kan inte ha varit den Mercedes CLR (tror det var de namnet) som någon nämnde tidigare att de sätt på väg söderut vid uppsala (kan ju ha hunnit ner till dina trakter) |
|
|
Har inte sett 6-serien. Däremot såg jag tre stycken av vad som måste ha varit nya 5-serien för ca 14 dagar sedan. De följdes åt i södergående riktning efter E4:an. Mötte de ca en mil norr om Örnsköldsvik. De var inte speciellt maskerade heller. Fler som sett nya 5-serien? |
|
|
hmm kan ju meddela att nya bilar från mercedes brukar vara rejält inklädda i svart plast. Sett detta då jag kört förbi mercedes i malmö och de hållt på att lasta av bilar från motortransport. Såg ut typ som inklädda prototypbilar som man brukar se på spionbilder etc. men är väl klar skillnad på merca och bmw hehe.. men kanske ej syns om de är inplastade |
|
ant |
jag är säker på att det var en 6-serie. den såg ut som den här Länk fast med mycket mer maskering. det var nån typ av fenor på bakluckan. jag såg den ju bara i motorvägsfart i mötande fil. men jag är ändå var nästan till 100% säker på att det var en 6-serie. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Såg maskerade 5 serien i sthlm den 26:e Mars. Körde på väg in mot city norrifrån och vid Solna kom jag ikapp två silvergrå bmw. Har sett bilder på nya 5 serien så det var garanterat dem. Svårt att komma ikapp för dem körde hyfsat fort men det verkar lovande med nya femman! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.