|
|
|
|---|---|
m5jimmy |
Är så j---a sugen på street racing.... nånstans måste det finnas street racing på lördag.... har inte hatt min m5 innan på street racing så jag måste prova... har åkt kompisens kadett gsi 16v... jävligt roligt oxå... han tappar ju för f-n inredningen när han gasar,,, ett under att bilen håller,,, rätt som det va så låg handsfacket på golvet :).... Skriv om det är nåt på lördag' M5JIMMY |
|
Är du beredd att åka över hela landet eller? |
|
m5jimmy |
halmstad, helsingborg borås ..... runt där omkring |
|
m5jimmy: Vänta dig ett mail inom några minuter. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund2306: Vet du att det är på "G" för det hade varit trevligt att komma och snabb kolla....... OO=00=OO |
|
|
Danne523: Jag vet om lite saker faktiskt till helgen. :) Skicka mig ett mail om du är intresserad så kan jag berätta mer. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Tigerr |
Trafikpolis..? någon? ;) Tigerr |
|
För er som är intresserade av att träffas i Borås på lördag så kan ni maila mig för en vägbeskrivning till samlingsplatsen (McDonaldsparkeringen i Knalleland klockan 21.00). claes.haglund@home.se Alla här i stan känner till samlingsplatsen och det möts mycket folk där på lördagar och det sägs att det skall komma riktigt mycket folk på lördag 29/3 (även från Göteborg med omnejd skall hälsa på från vissa läger). Vad som sedan händer tas på plats av dem som sköter det hela. En del brukar åka ut och köra stripp och det skall tydligen vara under väldigt ordnade former och jag har kikat och det är bra koll på grejerna kan jag lova. Många som kör är det också (30-40 bilar sägs det). Mycket turbotryck men även V-Tech m.m. Roliga byggen är det många fall faktiskt! Detta är dock självklart upp till er själva om ni hänger med på och det tar jag inget som helst ansvar för. För er som redan vet var det är och planerar att komma så kan jag bara ge några rekommendationer: KÖR LUGNT TILL OCH FRÅN SAMLINGSPLATSEN, TILL OCH FRÅN BORÅS M.M. OCH HÅLL ER FÖRBANNAT LUGNA INNE I BORÅS. Polisen har ögonen på er och vet vad som försigår. Håller man sig bara lugn och fin och håller sig till trafikreglerna så kanhända övriga allmänheten (inkl. beslutsfattare och poliser) får någorlunda förståelse för, och har en smula överseende med verksamheten. Viktigt är också att man håller sig till de regler som de som har hand om det hela sätter ut eftersom det kan bli fullt kaos annars. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jimmy>> Möjligt att min gsi knappt håller ihop... men varför körde ni inte om mig innan 160km/h ?? haha Det blir nog HGB på lördag förresten! |
|
|
Jo det blir helsingborg på lördag! samling 21-2200 på macdonalds stattena. be there! |
|
m5jimmy |
Det är bara att hålla med,,,, kadetten går för jävla bra... Självklart ska vi ner till Helsingborg på lördag...... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.