|
|
|
|---|---|
|
Önskar hjälp av er med vad som kan tänkas vara rimligt att betala för en Z3 coupé -98. Bilen har gått strax över 8000 mil, har helt nya sommardäck, service alldeles nyligen utförd. AC, CD-spelare. Bilen är importerad. Både invändigt och utvändigt skick är utmärkt. Vad bör jag betala för den? | |
|
190' ? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
japp, någonstans där skulle jag gissa. 8000 mil, Inspektion 2 då? den är förvisso skönt att ha gjort, dyr.... mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
Är den så himla dyr firren? Till min kostar den 4300:- ca, borde väl inte va så himla mycket mer på en z3:a väl? Nyfiken bara eftersom jag inte släpper ett eventuellt Z3C-byte i framtiden.. :) |
|
|
ah vete fan jag släppte min när den var oljeservad precis. en insp1 kostade för mig strax över 3 lock, var det 3.5' kanske? minns inte riktigt... i sammanhanget kändes bara Insp2 "dyr" för mig ;) (att nya bilens servicar kommer att kosta skjorta, sambo och 3 liter blod får vi ta då... ett år kvar :) mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
:)) Ja du, en stor service på 911:an får du väl nästan lägga på en 0:a på !! Inte riktigt kanske... Nya gummi än ? |
|
|
jo, nästa service på min är tyvärr "den stora". får väl räkna med 10 lock, minst... nope, fortfarande vintermackorna på :-/ känns lite underligt i kurvorna... får väl ta mig i kragen o beställa snart :-) själv då? sommarsulorna på? mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
Jag tror jag sett/hört priser från typ 7-10.000:- för en Insp. II, Z3 M Coupe. Ska snart göra den, då lär det väl visa sig om inte annat... :) /eFx |
|
|
Jag låg nånstans runt 8k för min insp II __ Länk |
|
|
Firren, mina sulor är på. Underbart är det... :) Du får ta och smälla på riktiga däck nu när det är så fint ute, snart sopar dom väl vägarna också får man hoppas... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.