|
|
|
|---|---|
don_salvatore87 |
Kolla på den här bilen på mobile.de Säljs pga dödsfall.... Länk |
|
Den verkar lite för billig... Något skumt måste det ju vara... |
|
|
Tja det står ju "Sofort Verkauf Wegen Todesfall", alltså nödsälj p.g.a. dödsfall. Visst verkar det tokbilligt, men vem vet. Det är inte omöjligt. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Nej, pivatperson som säljer. Jag skulle dra öronen åt mig genast. Har du råd att inte köra Tyskt? |
|
|
Jag har ringt på bilen, och det var en minst sagt märklig människa som svarade. Jag presenterade mig på tyska och bad att få tala med personen ifråga. Då frågade killen om det gick bra att tala engelska. Sedan började han svamla i extrem hastighet något på engelska/arabiska. Så jag frågade bara om det var fel nummer, då skrek han "no car, no car" och sa att jag ringt fel nummer. Mycket märkligt då jag inte ens nämt något om en bil. Annonsen är med andra ord fejk. Synd, annars hade man gjort sitt livs bilaffär. |
|
| Stackarn, han är väl helt nerringd från hugade spekulanter från hela Europa. :( Så billigt säljer nog INGEN en sån bil. Inte ens vid dödsfall. | |
| Nej det var nog för bra för att vara sant, men man måste ju kolla. Synd om en sådan affär går en förbi för att man inte tror att det är sant. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.