|
|
|
|---|---|
|
Efterlyser bilder på vita E30! =) ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com | |
ant |
frode hade en vit 318is 16V. den är dock såld nu. finns att beskåda här. Länk men det finns många fler att beskåda i galleriet. spontan klicka lite så ska du nog hitta några fina bilder. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Her kan du finne flere bilder av min tidligere hvite E30: Länk |
|
|
Tack! Ska nämligen lacka om min Alpinvita 325 -88, men funderbar på hur man ska göra med stötfångare och speglar. Köra hellack, eller behålla den svart "listen" på stötfångarna osv. =) Tipps? ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Jäkligt fin bil! Nån som vet var man kan köpa den där "läppen"? ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| Hejsan, hade en vit E30 ix kan maila ett par bilder till dig | |
|
Nisse Järnet: iS-läppen kostar ~1200:- inkl.moms. på BMW´, där köpte jag min iaf. -------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
| Länk | |
|
En vit 318iS E30: Länk -------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
|
min e30 :) Länk BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Gå in här: Länk klicka sen på "Mina Bilar" och sen BMW 323i -85 |
|
| Min vita e30: Länk | |
|
kolla på min sida Länk MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 323i 1986 BMWCS[Syd]#4324 Länk |
|
|
Behåll listerna svarta! Blir för vit annars. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
ant |
håller med Kristian. låt de lister som är svarta förbli svarta. att lacka blir enligt mig för mycket på en e30. speciellt på en vit e30. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.