|
|
|
|---|---|
highline |
hej är det någon som vet något om bilen?sett den? den finns i mora MA |
|
Den har ju varit till salu ett tag, och priset har justerats nedåt från utgångspriset. Jag har för mig att man begär 55.000 kr nu, och det är ju verkligen rimligt om skicket är bra. Den verkar vara mycket välutrustad i alla fall. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
| Många ägare, halvdant skick och kapsyl (!!) på golvet klingar ju inte direkt "fynd", men åk och kika på den - är den okej är priset inte fel. | |
|
Håller med "liste". Sätter man ut en bil till försäljning så bemödar man väl sig att städa ur den ordentligt innan kameran åker fram, eller är man överpedantisk om man resonerar så ? Luktar lite pilsner bil om man får dömma av bilderna. Men men, allt som man ser är kanske inte sett ur rätt vinkel. En higline är alltid välutrustad ! Det är väl snarare så att man fick en lista att kryssa i vad man inte ville ha än tvärt om;) Mvh. Patric Länk |
|
|
Dette fortalte selger meg: felet är att förarstolens knapp är trasig!den kostar mellan 200:- till 500:- Beg!och sen har det nog gått en säkring till fläkten bak annars funkar allt kanon !! |
|
highline |
den verkar inte vara direkt lättsåld i alla fall.Den dyker upp över allt och verkar bli billigare med tiden.Har någon vart och tittat på den?i så fall vad verkar vara felet med att den inte blir såld.Man börjar bli lite intresserad när priset går nedåt. |
Paap Reeder |
Hej! Om jag inte minns fel stod det inte highline i annonsen vilket jag tyckte var viktig info. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.