|
|
|
|---|---|
Neostar |
Behöver snabbt hjälp med värdering på den här bilen eftersom jag kanske vill köpa den, så all hjälp uppskattas :) BMW 328i Cabriolet -Har gått 11,000 mil med servicebok -Dubbla ACC (stora ACC:n elektronisk) -Hel automatiskt el-cab -Allt el (4xfönster, speglar) -Full M-paket och M-chassi (från fabrik) -2x Airbag -SkinnSportstolar (helskinn) -PDC (backvarnare) -Larm -Stora färddatorn -Sittsvärme -BMW orginal bandare (ingen cd) -Automat med sportläge (föredrar själv en Automat) Bilen är i mkt gott skick och är nyimporterad reggad och klar. Sedan finns det en till liknande som är intressant BMW 328i Cabriolet -95b -Har gått 11,500 mil med Servicebok -AC (inte elektronisk utan vanlig) -El-cab (vanlig) -Allt el (4xhissar och speglar) -2xAirbag -Skinnsportstolar (vita) -Hardtop -Pioneer stereo (ingen cd) -Stora färddatorn -Sittsvärme -Automat med sportläge (föredrar själv en automat) Denna bil är också nyimporterad reggad och klar. Jag skulle vilja veta vad dessa bilar är värda reggade och klara?? Försök och vara helt ärliga är ni snälla :) Dem är i bra skick Skulle också vilja veta hur mycket dem går ner i värde efter t ex 1 år? Tacksam för snabba svar!! |
Neostar |
KOMIGEN SNÄLLA BEHÖVER SNABBA SVAR!!!!!!!!! Tack igen :) |
|
Gå in på mobile.de och kolla själv. Lägg till ca 10000kr på priset för importkostnaderna. /T.P. Länk |
|
Neostar |
Jo visst jag har redan kollat där... Men jag tänkte mer om hur mycket är det värt att betala för en BMW 328i Cabrio. I tyskland finns sånna bilar från ca 110,000kr till 130,000kr. Fast här i sverige kostar dem ju från 140,000kr till 180,000kr. Och då är det samma utrustning, årsmodell osv... Varför är det så stor prisskillnad? |
|
För att folk vill tjäna pengar på att importera dem. Har du tid och kunskap så åk ner och hämta en själv. /T.P. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.