|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla ni som äger en eller känner någon som äger en BMW Zx (där "x" står för en siffra!). Den 10 Maj är det BMW Z-träff på Mantorp. (För er som läst om en Z3-träff tidigare så har den ändrats till en BMW Z-träff, allt för att locka fler udda BMW bilar till träffen). I korthet kommer träffen att vara en utställning och mötesplats för BMW Z-ägare. Här kan vi träffas, lära känna varandra, studera modifieringar, lösa ev. problem och dra lärdom av varandra. Vi kommer även att kora dagens finaste BMW Za, som vinner ett pris. Samtidigt under denna dag arrangerar BMW Sport Club i samarbete med Audi klubben och Gävlesektionen en banträff för gatbilar. Här får vi möjlighet att prova på att köra riktig racebana. Det kommer även att hållas en liten kurs/genomgång på morgonen i hur man kör på bana och under dagen även finnas en kon/slalom-bana för teknikerna (teknisk körning). (Samtliga aktiviteter arrangerade av BMW Club Sweden / Audi klubben och Gävlesektionen kräver medlemskap i BMW/Audi klubben, vilket kommer att kunna lösas på plats). Mer information om denna underbara dag kan man läsa på följande hemsida: Länk Alla andra BMW ägare är givetvis välkomna ni också. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" | |
|
Vilken tidpunk på dagen ska detta börja. Jag tänkte köra från Stockholm och ni vet ju att vi lata stockholmare tycker inte om att gå up tidigt på morgonen :-) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag kommer att gå ut med tidpunkter för träffen och alla aktiviteter när de är spikade. I dag väntar jag på att huvudarrangörerna ska spika sitt program så rättar jag mig efter det. All info om träffen kommer att kunna nås på hemsidan. Ev. slänger jag in en komentar här varje gång den uppdateras. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Föreslår att alla som skall dit och som kommer norrifrån gör en snabbt uppsammling någonstans i anslutning till Stockholm, så åker vi alla samtidigt därifrån till Mantorp. Bara att bestämma tid och lämplig plats längs E4an. /eFx |
|
| (När vi vet när vi skall vara där d.v.s... :) ) | |
|
Vi gör såhär, ni som är intresserade av att åka i samlad trupp från Stockholm, maila mig så skickar jag ut en lämplig tid och plats när vi väl vet när vi skall vara i Mantorp. /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.