|
|
|
|---|---|
|
Jag jobbar i belgien nu några månader ,och funderar på att ta hem en 328i e46 1998 (sedan) 11000mil vinter/sommar däck.Killen är en privat person och han ska ha 136000:- priset är förhandlingsbart. Vad tycker ni om detta ?? Tacksam för all hjälp . Kollat med länsförsäkringar ,och jag kan lösa en trafikförsäkring på 10dgr men då måste jag ha regbesiktigat den . | |
|
Låter ju ganska billigt. Frågan är vilket skick och utrustning den har. Sedan kommer ju registrerings och färsäkringsdelarna för import på det. Du får nog speca lite mer.. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
ok.E46 ,modell99,11000mil,titansilvermetallic,sportläderklädsel,klima,träinredning,allainspektioner är gjorda,rökfri,ej krockad med,bilen är i ett års kondition,s+v däck 16". detta är vad han sa, men jag har inte kollat på den än. tänkte bara om det är värt att åka över dit och titta på den från belgien menar jag ? Dom flesta här säger att man får ge 160-180000:- för denna typen av bil så det kanske är ett vrak ?? |
|
|
Generellt är det omöjligtatt säga ett pris på en bil man inte sett,men eftersom 328 E46 är en relativt lättsåld bil även i tyskland,så tycker jag det låter väl billigt...Dom billigaste(läs risigaste) brukar börja på 15000 euro,vilket är ca 140.000:-.Ska du ha en fin får du lägga på ca. 10000:-.Men åk och titta på den.Är den i det skicket som han säger så är det bara attt slå till.....Du har den bes.och klar i Sverige för 145.000:- Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
| Tackar.Jag ska åka och titta på den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.