|
|
|
|---|---|
| tjaba...är det nån som vet var man kan få tag på en alpina spoiler till en E32??? den är ju så grymt snygg.../fredde | |
|
Ja det är bara direkt från Alpina det, BMW Group i Solna kan väl ta hem deras delar tror jag och kanske övriga BMW återförsäljare också? //Sniffer _______________________ Svenskt E34 M5 register under uppbyggnad |
|
| pris?? | |
Svärd |
Alpina har bara frontspoiler eller hur?? Jag vill ju ha en till baken... //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
| Vilken BMW-handlare som helst ska kunna ta hem den. | |
|
Bättre att köpa direkt från Tyskland så slipper du den summan som BMW i Sverige lägger på, alltså det som de vill ha ut. //Schnitzer |
|
|
Svärd: Stämmer, Alpina har bara frontspoiler. //Schnitzer |
|
Svärd |
Finns det någon som har bakspoiler till E32? Jag tycker att jag har kollat alla stylingfirmor på nätet och där finns inget iallafall. Såg inget på Elmia heller... //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
|
Svärd: Du har ju AC-Schnitzer och Zender tror jag, de ska ha spoiler runt om, då finns det ju bak. Kailine har tyvärr slutat att tillverka kjolpaket, i alla fall till E32. //Schnitzer |
|
Svärd |
Okej, får ta å kolla det igen då... GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.