|
|
|
|---|---|
Froz-523 |
För att komma in i en "hemlig" setup i stereon gör följande: 1. Låt stereo och tändning vara avslagna. 2. Slå på tändningen 3. Tryck igång stereon 4. Direkt efter stereon startat trycker du in "m-knappen" och håller den intryckt. 5. Efter 4-5 sek kommer du in i setupen. Med Seek-knapparna kan du växla mellan följande: 1. Serienummer 2. SW-version 3. GAL (hastighetsberoende volymnivå) 4. FM info (mottagningskvalitet mm) 5. TP-V (volymnivå trafikinformation) 6. SEEK (mottagningsnivå) 7. DSP (Digital signal processor) Ändringen av någon inställning gör du med sifferknapparna på stereon. Skulle vara intressant att höra vad andra har för värden på 2. och 7. |
|
Tack Froz! Mycket nyttigt! Detta borde läggas upp under Tips och teknik tycker jag. Mina värden: 2. SV 04-96 86 7. DSP 0 |
|
|
Hej Froz, Bra tips. Jag har en ´00 med navigation och har ingen knapp som jag direkt kan peka ut som "m-knapp". Kan du ge mig lite mer information så vore jag tacksam. MVh // Thoren |
|
Froz-523 |
Vet inte exakt hur knapparna är placerade på din och inte heller om det fungerar på samma sätt. Den "m-knapp" jag avser sitter mitt mellan knapparna för manuell stationssökning. |
|
Vadå för sifferknappar? Jag kommer in i menyn och fram till DSP 1 men...med vilka knappar ändrar jag? (stora datorn/buisiness CD dsp). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.