|
|
|
|---|---|
| Tänkte passa på att byta bussningarna i bärarmarna när jag ändå hade nere bakaxeln. När jag hade avlägsnat allt gummi från bärarmen så var hålet för stort för dom bussningarna jag hade handlat och jag är tämligen säker på att jag har fått rätt bussningar, men det verkar som om det var två olika bussningar, en "gummihylsa" ytterst med ett metallrör innanför och sen dom bussningarna jag har köpt, när jag kollar i etk ser jag dock bara den bussningen jag har köpt, verkar inte finnas med något annat. Vad göra? Svarva egna? | |
|
åka på bmw och säga vad du ska ha för nått. Brukar kallas silentblock Joakim Eriksson |
|
| du kan inte ha blandat ihop dem med bussningarna till stabilisatorstaget? förmodar att du med bärarmsbussningar menar bussningarna till länkarmarna (2 st/sida). Eller menar du silentblocken (en stor bussning/sida) som håller hela bakvagnsbryggan? | |
Paap Reeder |
Hej! De bussningar du fått är silentblock till bärarmarna. Det Du skall ha heter på tyska: Gummilager des Schräglenkers. Det finns således två typer. Sök på silentblock för där tror jag vi redde ut detta. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.