|
|
|
|---|---|
-RW- |
Har gjort det redan på min svarta 535, men hur ska man gå till väga med en calypseröd E36? Ska jag ta bara listen eller hela kalaset? |
|
Måla hurdå? Svart? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
-RW- |
Jepp svart, såg en calypseröd med svartgrill det va' läcker, men det verkar lite krångligare måla grillen på E36:or än E34:or. |
|
Haglund2306 vare du som hade nån bra ide på hur man polerar alu fälgar ? jag tror att det var du som skickade ett tips till mig hur man gör. Men det var ju så att den mejlen var lånad så jag fick aldrig nån möjlighet att läsa det så jag undrar om du har lust att skicka den till min nu riktiga mejl ? om det nu var du!!! |
|
|
-RW-: Om du plockar bort plastkåpan ovanför njurarna när du öppnat motorhuven så ser du hur njurarna sitter. Det är bara att öppna upp med skruvmejsel. När du fått loss njurarna ser du hur du får loss den kromade delen från den svarta. Hur man gör det vet jag inte, men gissningsvis på samma sätt som du får loss njurarna från frontplåten. coupepower: Komplett beskrivning av det hela finns i denna tråden: Länk Knock yourself out, man. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
-RW- |
Haglund2306// Tackar;) coupepower// Ledsen och säga det, men det var inte jag:) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.