|
|
|
|---|---|
|
LÖRDAG 3/5 17,00-20,00 Träffas gatbils och hojägare från Sverige och Danmark för att lufta sina fordon på: JÄGERSRO PARKERING. Vilket gör att alla motorintresserade har möjlighet att titta på dessa bilar och hojar. Här kommer att finnas standard, stylat och trimmat osv. på plats. Har DU en bil/mc som du tycker andra skall få se så kontakta oss, så bereds plats även för dig. Slå en signal till Peter: 0705-54 24 57 eller Jonas 0704-95 89 65 och boka. Entréavgift: 10 KR Gäller samtliga oavsett utställare eller publik. Arrangör : 201m Klubben för dig som vill ha ut mer av din körning www.201m.nu | |
|
I'll be there... Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
| hehe jag kommer också | |
|
Kommer oxå, antingen i polarns Mustang eller med egna pärlan... ...vilket osökt för mig in på frågan om garageplats! Om det finns någon som vet något om garage i Staffanstorp? Jag bor normalt i Uppsala men kommer att plugga här nere till början på Juni, och jag drömmer om att få ner Bumsen hit men då måste jag ha garage... Alla tips mottages(i princip)... Fredrik |
|
|
Klart att man kommer! V8 rockar fett! |
|
|
Finns risk att jag dyker upp ;-) Fredrik: Borde inte vara så svårt att hitta garage i S-torp. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
ÄR du på jakt efter garage med mekmöjlighet så har jag ett tips om ett garage som har 3 platser lediga. Tag kontakt med mig via mail så kan vi i såfall snacka vidare. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra forum.. |
|
|
jag kommer men det vet du väl redan :) kom igen nu alla bmwfanatiker! |
|
|
pcdoktor: Jag är intresserad av garage! En kompis till mig också! Hör av dig!!! Fredrik |
|
|
Kommer säkert De där med garage är inte så lätt som man tror. Vet en kompis som bor i s-torp som behövde garage som han kunde stå o meka i men de gick inte. De är kanske lättare om man bara ska ha ett där den bara ska stå |
|
| fan förlorade kortet för nån vecka sen,hela vinters slit på bmwn åt helvete,men jag får väl ta Mc`n ;) | |
Jonas M3 |
ring gärna så vi kan ställa ut din mc M-Tritschka |
Jonas M3 |
. M-Tritschka |
| ... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.