|
|
|
|---|---|
|
Bil & Däck i Arlöv har en BMW 520-98 Touring, Blå. Mätaren står på 9000 Mil, när bilen lämnade bilfirman i Hamburg hade den gått 19.800 mil. den kostade 24.000 DEM. (känner bilhandlaren där bilen kom ifrån) | |
|
Har vid några tilfällen varit på Bil o Däck och kollat på deras fordonspark. Generellt kan man nog påstå att större samling skitbilar får man leta efter. Värsta fallet var en bil som de sålde som M5:a. Detta var ett hembygge med ursprung från en vanlig kaross, fel motor mm. Mitt allmänna råd är nog att undvika deras "fynd" . |
|
|
LME, har du bytt bil nu... 740 98:a låter klart ql!! Simon |
|
| Har en 320-00, men jag står i valet & kvalet för att byta den rakt av mot en 740-98. | |
| Mina erfarenheter av Bil & Däck i Arlöv är inte de bästa. Ringde på en 525:a Touring de hade där för ett tag sedan som visade sig sakna servicebok. Säljaren sa "...att man fick vara glad om man hittade en servicebok till en BMW -93:a. Bilen har ju trots allt några år på nacken". Jag la på luren direkt. | |
|
LME, tvekar du i det valet? 320:n är naturligtvis billigare att äga...men 740:n är bra mycket brutalare!!!...:-) Simon |
|
|
Jag har haft 740 innan, den dricker så mycket. Jag kör många mil, så det blir en del då! |
|
|
LME, då är förståss 320 klart billigare att ha. Den bästa kompromissen tycker jag är 328/528 alternativt 330/530 låg bränsleförbrukning och bra drag (förhållandevis) Simon |
|
eddie |
på tal om BIL O DÄCK i arlöv så e de bara SKUMMA o inga vidare bilar dem har men bra BMW mekare kan ja lova Montana |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.