AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
493

Varning!

LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Bil & Däck i Arlöv har en BMW 520-98 Touring, Blå.
Mätaren står på 9000 Mil, när bilen lämnade bilfirman i Hamburg hade den gått 19.800 mil. den kostade 24.000 DEM.
(känner bilhandlaren där bilen kom ifrån)
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Har vid några tilfällen varit på Bil o Däck och kollat på deras fordonspark. Generellt kan man nog påstå att större samling skitbilar får man leta efter. Värsta fallet var en bil som de sålde som M5:a. Detta var ett hembygge med ursprung från en vanlig kaross, fel motor mm.
Mitt allmänna råd är nog att undvika deras "fynd" .
LME,

har du bytt bil nu... 740 98:a låter klart ql!!

Simon
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Har en 320-00, men jag står i valet & kvalet för att byta den rakt av mot en 740-98.
Mina erfarenheter av Bil & Däck i Arlöv är inte de bästa. Ringde på en 525:a Touring de hade där för ett tag sedan som visade sig sakna servicebok. Säljaren sa "...att man fick vara glad om man hittade en servicebok till en BMW -93:a. Bilen har ju trots allt några år på nacken". Jag la på luren direkt.
LME,

tvekar du i det valet?

320:n är naturligtvis billigare att äga...men 740:n är bra mycket brutalare!!!...:-)

Simon
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Jag har haft 740 innan, den dricker så mycket.
Jag kör många mil, så det blir en del då!
LME,

då är förståss 320 klart billigare att ha. Den bästa kompromissen tycker jag är 328/528 alternativt 330/530 låg bränsleförbrukning och bra drag (förhållandevis)

Simon
eddie
på tal om BIL O DÄCK i arlöv så e de bara SKUMMA o inga vidare bilar dem har men bra BMW mekare kan ja lova

Montana
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.