|
Sida 5 av 14
|
|
|---|---|
|
ez: Berätta!! Vilken verkstad?? Måste åka dit och visa upp mitt "konstiga elfel" som tydligen spridit sig till flera Bumsar!!! Sicken grej!! Två bilar är fler än en.. |
|
| En dåre som jag dessvärre känner beklagade sig när jag hade köpt en 540: hans jobbarkompis som verkligen kan Bmw hade nämligen förklarat för honom att v8:an i 540 är den sämsta motor Bmw har gjort, "ett riktigt fiasko"! | |
|
MetallicaMats: Mjae... Har nämnt honom förut på forumet å då raderades mitt inlägg så det är väl inte så poppis kanske =/ Vore dessutom synd att hänga ut någon som kanske inte har fel? ^_^ (yea right!) Nåja det var kanske lite offtopic men v-f man måste hoppa över skaklarna nån gång =) |
|
|
Hehe.. Två bilar är fler än en.. |
|
|
EN kille som heter wolfgang o har en Porsche i källaren(?) säger att hans saab 9000 turbo tar BMW M5 i uppförsbackar och att ALLA BMW går varma i uppförsbackar, Samma kille SKREK: STÄNG AV BILEN DEN KNACKAR!!! när polaren startade sin Golf TDI =) plus killen är tysk o pratar otroligt knackig tysk-svenska... BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Det dummaste jag hört är "man kan dö av rökning". Har ni hört nått så jävla dumt :-D Skämt åt sido. Den vanligaste skrönan måste väll vara "I tyskaland backar man mätarstälningen" /Lidberg |
|
| BMWCoupe: Din story var nog ingen skröna. 3.0 Si ska enligt uppgift toppa 210. Polisens gamla helikoptrar gjorde knappa 200 så det stämmer nog. En av anledningarna till att polisen uppdaterade sin flotta av helikoptrar ( när det nu var ). Man blev ju frånåkt mest hela tiden...framför allt av MC...jag vet... | |
|
Att man får ut 240hkr ur en 325 E36 om man monterar chip, sportavgas och sportluftfilter:). Jag har även sett bilar med liknande i annonser sär de har skrivit att "går jämt med M3 3.2" ha ha ha det finns endel loosers MVH.Jörgen second place is the first looser!!! |
|
|
peca -> Nu kan det ju förstås vara så att polisen har en klen gammal variant av Bell 407 som gör den seg och långsam, men en sån helikopter har annars en toppfart på över 245 km/h (vilket iofs inte är mycket). |
|
|
En av dom bästa skrönor måste väl vara att kvinnor kör bättre än män.eller hur är det med den skrönan? (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
changco |
Tycker den är relativt sann, med en viss synvinkel ur en kvinnas ögon, de kör lugnar och mindre än de flesta män, men ibland går det för lungt för att vara trafiksäkert, men när det väl händer något tror jag kvinnor klarar situationen sämre. |
gangsta_toth |
Även om kvinnor kanske hamnar i färre olyckor hamnar dom desto oftare i mer bizarra situationer som får en att bara skaka på huvudet. Ibland undrar man hur dom har lyckats ta körkort om dom har kört så på uppkörningen. |
| Rammstein: Är det inte dagens helikopter du pratar om nu...eller? Som jag skrev gällde det den gamla varianten...vad den heter har jag ingen aning om! | |
|
Kvinnor har inte peiling. Kanskje kjører dom lungt, men det er fordi dom inte "kjenner bilen." Manglende evne til det, kan være farlig. Som forrige dødsulykke på E6 i Østfold, kvinnen som kjørte forbi en rekke biler på ny, våt asfalt fikk skrens på bilen og kom over i motsatt kjørebane. (En gammel kamerat av meg satt på, døde også). Min "konklusjon" er at slike kvinnor inte forstår bilens veigrep og forutsetninger på samme sett som menn (dom fleste). Når menn kjør som idioter, så er det ofte inte med omedveten, tror jeg. |
|
|
En annan"sann"skröna är att kvinnor blir vackrare och vackrare allt efter antalet öl man dricker. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Og den beste skrønan? "Han har en M5 -01." "Har har mye penger altså?" (...) "Det er bare en M5 med 520-motoren da." At E39 523 og E46 323 har 2,3 liter motor. Og at disse motorene har elendig topp som ryker når man kaldstarter i minusgrader. |
|
|
Følgende er kåret til verdens beste skrøna: To jegere var ute i skogen da en av dem plutselig ramlet i bakken. Han så ikke ut til å puste, og øynene hans rullet bakover i hodet. Den andre jegeren tok frem mobiltelefonen og ringte nødnummeret. Til operatøren stotrer han frem: "Min venn er død! Hva skal jeg gjøre?" Operatøren svarte med rolig stemme: "Ta det med ro. Jeg kan hjelpe deg. Først, la oss være sikker på at han virkelig er død". Det ble stille en kort stund, og så hørte nødtelefon-operatøren et skudd. Deretter kom jegerens stemme tilbake i telefonen: "OK, hva nå?". Länk |
|
|
Morten M Det gäller att vara säker på sin sak. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
| Jag har hört att jorden är rund:-D | |
| Den absolut värsta skrönan någonsin måste vara att Chris Bangle skulle vara ett geni! ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.