|
Sida 4 av 14
|
|
|---|---|
|
Åderbråck???? HAHAHAHAH.... Tacka vet ja manuellt ;) // Henke Bleifuss |
|
|
Min kompis åkte i en merca vars ac kunde ge -5 grader i bilen. |
|
|
schumi1, Det kanske var den lokala fiskehandlarens Vito med frys-skåp :-DDDDD Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Att BMW 740 går bättre än 750 för att 750: är så tung. |
|
|
Att Volvo skulle ha börjat tillverka bilar istället för traktorer...HA! Lika stor chans som att människan skulle ha gått på månen |
|
|
Att bmw är kvalitet, Det återstår att se!! på den enda bmw som jag har ägt rasade både motorn och bakaxeln 35 mil efter bilköpet, Hoppas ändå att det bara va otur i mitt fall för M3:an ska rulla igen och då får det bara inte hända igen. -=Inget Pys Bara Mys=- |
|
Gemini__ |
Tobbe_M3: Tråkigt att du haft problem med bilen, hoppas det ordnar upp sig tillslut. Men om bilen var trimmad innan du köpte den, då kanske man kan anta att den har gått rel. hårt? Vilket kanske besannades när du får sådana problem med kärran, direkt efter köp. Inspirerad(för inspirerad?) körning skall den iofs kunna hantera, men inte hur länge som helst. Vad är/var gjort med maskinen? Syftar på att du har benämningen "Köhler Racing" inbakat i modellnamnet. Jaja, menar inget illa... Ha´re gött! Mvh: Tompa |
|
Ännu en orsak till att inte köpa m3 e36..... ;) tråkigt dock! den bästa skrönan är ju att det bara är b*attar som kör bmw.. tråkig stämpel. |
|
|
Gemini_ : Bilen kallas för M3 köhler racing i galleriet så jag valde att fortsätta kalla den för det! I galleriet står allt som är gjort med bilen. Nu kanske den inte lever upp till det namnet när motorn är rasad men efter ras kan det bara bli värre.. -=Inget Pys Bara Mys=- |
|
| Tyvärr har tobbe_m3 rätt, bmw är inte kvalitet, av dom bilar jag ägt har jag kört lugnast med bmwn, och den har endå varit i särklass dyrast i reparationer. | |
|
Hmm det beror ju på hur man kör försjutton! Varvar man 9000 rpm och kör som ett stålsvin håller inte prylarna. Det får man ju tänka på tycker jag. Bmw ÄR kvalitet! mvh |
|
|
En kompis kände en kille som påstod sig känna en person med benprotes men med sin riktiga fot kvar. Har inte så mycket med BMW att göra men är en bra skröna... Udo Dirkelsniff |
|
|
Udo, han kanske hade foten i en låda hemma! :oDDD Mvh |
|
|
Eller hjärnan... Udo Dirkelsniff |
|
|
Och så har vi ju historien om en jätte fin e36 cab som faktiskt har ägts utav den tyska kunga familjen. Annons på bmwpower nyligen!! =D // Jocke |
|
Gustav2 |
Jocke_999 Om bilen som jag tror du tänker på verkligen har ägts av en tysk prinsessa eller inte bryr jag mig inte så mycket om. Men anledningen till att annonsen är rolig är att Tyskland inte har monarki och därmed så finns inga prinsessor. FEL, FEL, FEL Det finns fortfarande sådana titlar i tyskland och såga någon som kan ha rätt i sitt påstående är inte så smart. Nu menar jag inte att du har gjort det, men det är värt att tänka efter innan man påstår saker och tror sig ha rätt. Gör som jag läs bara damtidningar så får ni också stenkoll på alla royaliteter i Europa. Ska jag bidraga med en skröna så frågade jag chefs mekanikern på RS-Bil i Växjö om han kände till några problem med M3 E46:ans motor. Hade han aldrig hört talas om det var bara importerade E 46 M3:or med minst 20.000mil som var skruvade. Han visste att det aldrig hänt på en svensksåld.??? |
|
Gustav2 Är det du som har skrivit annonsen eller? Du verkar väldigt upprörd över mitt "påhopp" ;) Läste en disskusion här på BMWPower med minst en 8 stycken deltagande som alla påstod att det var som jag skrev. Det är där ifrån jag har fått "skrönan". Själv så hade jag aldrig reagerat eftersom jag inte alls har särskilt god koll på om tyskland är monarki eller icke! =/ Sorry... precis som så många andra kommer inte allt jag säger direkt från nåt lexikon. Bra att du har koll! =) |
|
Gustav2 |
Jocke_999 Nej för tusan, jag har varken skrivit annonsen eller är upprörd. Tvärtom vädret är perfekt och snart dyker det ner en köttbit på grillen och ölen står och ropar på mig i kylen. Damtidningen fungerar oxå alldeles utmärkt att tända grillen med. :) Ha det bra.... |
gangsta_toth |
Att en kille jag känner körde Merca E55 "cabbe" när han var i sitt hemland. Jag har svårt att tro att det är sant... Råkade posta det här i en annan tråd... |
| Att det inte sitter larm i min E38:a... Alltså jag lämnade in bilen på auktoriserad verkstad och fick det beskedet... Jag sa då, men vad är det då som tutar när man öppnar dörren efter att ha tryckt på låsknappen som sitter på nyckeln? Svaret jag fick var, du har inget larm i din bil... Då undrade jag igen vad det var som blinkade, tutade och varför bilen inte gick att starta under den tiden som den levde om? Svaret jag fick var... Just det, du har inget larm i din bil... Ok då har jag antagligen ett rätt skapligt elfel på min bil eftersom blinkersreläet och tutan hänger sig samtidigt som jag tappar kontakten mellan tändningslås och startmotor *suck* Är det någon som vet om det finns en auktoriserad verkstad i sverige som funkar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.