|
|
|
|---|---|
|
Redan postad på BMWM5.com, men de som missat den kolla här: Länk Vill ha!! /Wille | |
|
Det var ju synd att man inte hade rätt DivX-codec här på jobbet... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Grymt fet kärra. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Ja den skulle man kunna tänka sig att ha =) Förresten, finns det någon som vet vad standarden för svenska stickproppar heter? |
|
|
Fick mitt M3 CSL "press-kit", 20-sidig broschyr med 9 fantastiskt fina foton (den broschyr som gavs ut till pressen i salongen i Geneve) idag. SJUK bil! Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
328-Johan: Lust att scanna en bra högupplöst bild? :) BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
Deliq |
> K.Kierkegaard Du har mail M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Visst! Orkade inte sitta och finredigera, men dom duger bra till utskrift (scannade i org. sorklek 24x18 cm i 300 dpi) hem.passagen.se/meshes/csl/csl1.jpg hem.passagen.se/meshes/csl/csl2.jpg [kopiera och klistra in] Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
| Har inte Asken en M3 GTR? Tyckte mig se det i hans presentation alldeles nyss. | |
|
328-johan: Tack! Sjyssta bilder! BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
328-johan: Tack för bilderna, nu har min M3'a stryka på foten som bakgrundsbild på datorn. Mvh /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.