|
|
|
|---|---|
BIMMER |
kan man sätta i en M3 ( E36 3,0 ) växellåda i en 325 E36 eller måste man byta kardan ?? nån som testat eller gjort detta?? Bimmer |
BIMMER |
nån som vet .... |
|
Fråga: varför skulle du i hela friden villja ha en växellåda gjord för en M3:a i en 325:a? Känns ju som den optimalaste lådan för en 325:a måste vara just växellådan till en 325:a, eller? -------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
|
XiOUS: han kanske skall trimma bilen och vill ha en låda som håller, eller så kanske han vill ha utväxlingen i lådan...sen vet jag inte om den lådan är 6-växlad eller om det bara är 3,2:ornas lådor, men iaf så är det bara ett plus att byta till den lådan (om det nu går) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Jo jag vet, känns ju inte som någon mening om man inte som sagt trimmar den eller byter motor också. -------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
BIMMER |
nu vare så att jag ev har en på g för ett vettigt pris....o byta låda ska jag göra i vilke fall som helst de va därför ja undra om den passa....de e en 5 vxl M3 E36 låda... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.