|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag funderar på att köpa en Z3 M roadster eller coupe till sommaren med ca 2000-3000mil från 98-2000, vad skulle jag ge för en sådan bil? Tack! | |
|
250´ typ... Beroende förstås på utrustning och skick. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
skulle inte ge mer än 225! har sett många runt 200 men då har dom gått mellan 4-6000 mil! |
|
|
Skillnad på antal mil, antal ägare och årsmodell ger stor skillnad i pris. För 225' kanske du kan få en -98 på drygt 6000 mil med. Håller med Anders S. att 250' får du räkna med om du siktar på 3000 mil. Historiken på en sådan bil är viktig... jag betalar hellre några 10 tusen extra och får en med bara en tidigare ägare. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Sen är det väl beroende på hur kräsen man är. Klart att man kan hitta billiga ex. men vill man ha fin bil så får man nog räkna med lite mer än 225´ för tex en -99 som gått max 3´mil. Länk Länk Länk Länk Länk "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
225 är på tok för lite för en kanonfräsch bil med de milen, tyvärr. Däremot kan det gå om man tycker att 5-7000 mil är helt OK. 2-3000 lägre mätarställning är värd mycket på dessa bilar. Kolla bara runt bland annonserna som finns ute (vilket Anders redan gjort). __ Länk |
|
| Jag tackar för alla svar, har gett mig lite mer att gå på. Jag har hittat en M roadster svart med rött/svart läder, 98, som har gått 2500mil hos en bilhandlare, har begär 279 000, är dett ett ok pris? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.