|
|
|
|---|---|
|
Finns det? Var i så fall? =) ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com | |
ant |
hos din lokale bmwhandlare skulle jag tippa på. eventuellt på en skrot eller på bmwbörsen under "delar säljes". ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Ok, har bara sett till -87 och neråt, men det finns alltså till min (4d) också? ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| Ja det ska det göra. Om du inte hittar det någonstans så går det alltid att göra själv antingen genom att lacka listerna svarta eller med eltejp (det blir faktiskt bättre än det låter) Det är bättre med eltejp om du tror att du kommer ångra dej och vill återställa den till orginalskick. | |
| eltjep de lätt mysko lär jag säga =) själv ska jag lacka mina när jag får tid ..för jag har hittade en jätte bra färg för krom.. Men jag har väldigt lite kvar av den färgen, så jag måste hittat en annan färg handel som säljer den eftersom den jag köpte den av har lagt ner =/ | |
|
men mina är lite knögliga =P Ingen som vet var man kan tjacka nya? ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Hur får man bort listerna då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.