|
|
|
|---|---|
|
Vem i detta avlånga land säljer proggresiva bränsletrycksregulatorer till Bmw 325 -88? Vill också ha tag i ställbart kamdrev till samma bil! Mvh Per HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD | |
|
MotorNord har kamdrevet. Det kommer ifrån Kent Kams och kostar 1250kr tror jag. Bränsletryckregulatorn kan nog Turbocenter ta hem till dig. Eller någon annan seriös trimfirma. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
WIKING |
GA/LINDBERG IMPORT AB säljer en progressiv bränsletrycks-regulator för 1575:- KÖHLER 2,5 |
|
Jag har faktiskt inte sett en i verkligheten, är det olika till olika bilar? HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
Går det inte att bygga om original regulatorn så den är progressiv på något vis? |
|
|
På Alutech i Gävle så säljer dom vanliga regulatorer, men även en ombyggnads-sats så att man bygger om den befintliga på fuelrailen. Dom är mkt snygga i blå el. röd alu. Länk |
|
| Alutech ombyggnads satsen är väl bara justerbar. Inte progressiv | |
|
jag har en malpassi 1:1,2 progressiv ställbar med bränsle trycks mätare till salu för 600kr + frakt finns på sidan Länk och kostar 1415kr + mätaren 240kr ny maila mig om du är intresserad. |
|
|
McXpress säljer egenmodifierade progressiva tryckregulatorer. Finns på 0911-20 20 05. Kiip Spiiding! |
|
|
Hejsan: Vad menas med progressiv bränsleregulator ? är det bara lönt att skaffa en sådan om man kör med överladdning eller dylikt? /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.