|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur man gör tipset som finns på denna sida funkar ej gällde bara till -99. Tacksam för hjälp. Mvh N | |
Froz-523 |
Vad jag vet så måste man ta bilen till BMW-verkstad och be vääääldigt snällt. De kan göra det! |
| Allt jag vet är att den funkar visst endast då handbromsen är åtdragen? Då letar du rätt på en ledning från stereon till handbromsen, sedan jordar du ledningen till jord i bilen, då funkar tv hela tiden. Så gjorde jag på min. | |
|
Har du provat det här? Slå på tändningen i läge 2. Sätt på tv:n. Gå till set och välj kontrast. När den gröna kontrastinställningen syns, tryck på rullknappen och slå av tändningen (håll knappen intryckt). Vänta 8 -10 sek, släpp knappen och slå på tändningen. Nu går det att se på tv när man kör. |
|
| Handbromsen måste inte alls vara dragen för att kolla på tv du kan till och med köra jättesakta framåt och kolla | |
| Ok, då är det annorlunda än det var på min. Det kan säkert skilja lite från modell och årsmodell... | |
|
jo säkert har du original monterad tv i din 91:a eller ???? |
|
joakim_e |
leta reda på kabeln "jord" från stereon som går till handbromsen och jorda den i någon skruv eller dyligt så gör vi på bmw i luleå för att den ska funka |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.