|
|
|
|---|---|
|
Har försökt nå dom flertalet dagar i sträck nu via telefon, utan att komma fram. Antingen är det upptaget, eller så är det ingen som svarar.. börjar bli smått frustrerande. Ni som beställt därifrån.. hur gjorde ni? är det bara tillfälligt eller är dom lite "slöa"? Tack på förhand..! --------------------- .. vassast på ön ;) Länk | |
|
Min bror beställde ett Jr Filter från dem det tog 3 månader innan han fick det. Sedan tror jag inte att de öppna butiken förens vid 13 tiden om jag minns rätt. kan ha fel. EMail är lönlöst att skriva. du får aldrig svar tillbaka av dem. det enda jag tycker är bra är att de är väldigt billiga på mycket Beg delar. Min bror beställde föresten på plats. Kittet de hade hemma var sönder så de skulle skicka ett nytt... Ste |
|
markus00 |
Beställde också ett JR filter därifrån va absolut inga problem fick filtret efter 2 dagar. //Markus ----- Min bil: Länk |
|
det är väl vad de har hemma antar jag. En anna polare beställde Vita baklysen tog lite mer än en vecka. men det är väl OK. Ste |
|
|
Aja, funderar på att kolla med Molway istället då.. Skadar inte att kolla upp lite.. pröjsar gärna nån hundring per fälg extra om jag får grejerna lite fortare. --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
De är i flyttartagen så de har väl lite att göra just nu. De kan vara svåra att få tag på men det är bara att ringa på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.