|
|
|
|---|---|
| Hej! Jag har nu lämnat in min pärla för omlackering av huv pga stenskott, såååå, jag är utan bil. :( Vet ej om jag klarar mig så lång tid så jag har funderat på att hyra, mabi hyrbilar är väl ett alternativ men har ringt men ej fått svar, har dom bara compakt som dom hyr ut el? jag är 20 år så jag kanske inte får hyra större modeller? | |
|
En del Hertz firmor har BMW. ///Jonas BMW Club Finland #2046 Länk |
|
|
Tips. Hyr en bil av annat mindre bekvämt märke med en liten skitmotor i, sen när du får tillbaka din bil så känns den som en dröm igen.... Brukar låna tjejens Yaris en dag eller så när jag tycker att min börjar kännas trött. Funkar klockrent |
|
| hehe sant hubbe:) har tidigare vart utan bilen några dagar så körde man volvo, sen när man fick tilbaka sin så blev man lika glad som när man första gången köpte bilen :) | |
| Mabi har BMW, om jag inte minns fel. | |
|
Nej, du minns inte fel. De brukar ha 320 och 520. Men jag rekommenderar också att Soki hyr nån Huyndai eller liknande, upplevelsen när den riktiga bilen kommer tillbaka är underbar! Plus att man sparar lite pengar som man kan köpa bensin för sedan. My Bimmer is my mistress |
|
|
hehe hyr hos exclusive cars, kanske en Murcilago eller vanquish? Har dem BMW så hyr dem. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Tigerr |
hehe.. Läste igenom lite om Herz och AVIS.. Är dem stenhårda på sina regler? Enligt de flesta ska man vara över 26 år gammal och ha ett kreditkort att betala hyran med. Känns som om man får hyra på föräldrarna i sommar! ;) Tigerr |
| ja men hr du på föräldrar får du väl inte låna bilen? el är det så att man kan låna egenom familjen? | |
|
Varför skulle man inte få hyra bil om man är udner 26? jag är 22 har hyrt bil många gånger och aldrig har de kommit och sagt att jag är för ung? den r ju försäkrad och det är ju du som betalar självrisken om ngt skulle hända med den. Jag har aldrig hyrt på Hertz eller avis men det finns många firmor som hyr ut till unga. |
|
| beror väl vad för bil man vill hyra, tex hos volvo får jag hyra renault samt s40 mm(småbilar) , ej S80 för att jag är under 26år, Tycker väl inte att en så "stor och fin bil" skulle passa en liten snorunge som mig ;) | |
|
Med tanke på vilken bil du kör till vardags så är det väldigt ironiskt. Men på volvo är man lite konstiga. Min Pappa fick inte provköra en S40 för att säljaren inte trodde att pappa hade råd med en, så vi åkte till Mercedes-Benz och köpte en bil där. Så att man på volvo är är självgoda förvånar mig inte. Men du borde kunna hyra en bil på BMW, har för mig att bmw tar hand om sina kunder på ett bättre sätt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.