|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Naä, inga snygga fälgar men annars är den helt ok. | |
|
Väldigt lyckat! Och så gillade jag varningstexten starkt ;) *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Ser extremt bra ut. Får man se den på Elmia i påsk??? ///M. Pedersen (OO=00=OO) |
|
| Fruktansvärda japsutblås!! Fy!! | |
|
jag tycker både fälgarna och utblåsen ser bra ut. Jag har läst det förr och jag läser det nu igen... Jag förstår inte hur folk kan säga negativa saker om ens bil (i detta fall JQ)! Tycker man att delarna är fula så visst köp inte sådana men säg inte till personen som har dom att dom är fula eller nåt i stil med "fy" , "nää" osv.. Tror ni att den människan som har dom blir glad då? Svar nej. BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Visst måste väl folk få säga vad de tycker är snyggt och inte, Mr. Vanos? Det är väl betydligt mycket mindre powermässigt (!) att ljuga och säga "Åååååh va fin!" om man inte tycker det? Och Herr Q klarar nog av kritiken, tror jag. :) Han är nog väl medveten om att det finns folk som skriker så fort man sätter på ett par icke-originalfälgar, framförallt när det gäller M5. Q:s senaste bygge är ett sånt där bygge som alla kan hitta något som de tycker är snyggt på, men många kan också hitta saker de tycker är mindre snygga. Vissa lägger fram det snyggare än andra, om man säger så. ;) Men det är ett fritt land. Säger dom iaf. :) |
|
|
liste: jo visst ska man få säga vad man tycker om någon funderar på att köpa grejerna men om man redan har grejerna och folk säger att dom är fula.. ja då...hehe...jag skulle inte bli så glad i alla fall! Nåja, fortsätt att skriva vad ni tycker men när jag lägger upp bilder då vill inte jag läsa något negativt va !!! :-) BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
| Mr. Vanos - klart man inte blir glad av kritiska röster, men samtidigt är det risken man tar när man moddar en bil. Ska vara jättesnäll när du lägger upp bilder! ;) | |
|
Fan qvarnis,Har nånsin byggt en ful bil?Så j***a het. stefan |
|
|
Ash: Tanklocket köper du ex hos NBC Hydraulik i Solna/Pampas Marina. Qvarnis |
|
|
Jag tycker det är kul att få respons, såväl positiv som negativ. Huvudsaken är att bilen berör. Vi är oxå fullt medvetna om att en del grejor är lite overkill-och-to-much men det finns en anledning. Vi har hitills varit på Euro Car Show i Finland, imorgon till Oslo Motshow och i påsk Elmia. I huvudsak för att promota våra egna trimchip men oxå att visa upp våra samarbetspartners produkter. På mässor och utställningar duger det inte att ha något som är lagom om man står i monter nummer 299 i hall B. Folk är ju helt blase när de kommer och då behövs typ dubbla 5" utblås för att få dom att vakna till. Sen gillar jag feta avgasrör och breda skärmar, stora hjul och fräna detaljer. Inte alla delar min passion men det är ju så det ska vara? Tack för ert beröm, vi syns förhoppningsvis på något BMW arr i sommar. MVH/ Jocke Qvarnström |
|
|
Jag vill oxå passa på att specxiellt tacka Johann här på forumet som varit lite av en mentor för mig i utforskandet av M5 E39 världen. Qvarnis |
|
|
Qvarnis: Tackar.. /Ash |
|
|
Otroligt läcker bil ! // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Er det riktig at Qraftwerket nå går med twin-turbo og 900hk? | |
|
Du tänker nog på it'sfun 2 = porsche den bilen är riktigt vild =) och man kan bara tänka sig hur den går när allt små strul är fixat och han laddar på lite på strippen. Länk |
|
|
Ok. Det var det jeg tenkte. Ble fortalt av noen at Qvarnis selv hadde fortalt de at Qraftwerket hadde twin-turbo med 900hk. Det fikk jeg ikke helt til å stemme. Takk for svar! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.