|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att ta bort reservhjul från under bilen inklusive vaggan det ligger i. Är det svårt? Har någon gjort det på en Z3? För er som undrar varför: Ska just köpa nya däck och då tänkte satsa på såna som man kan köra med punka på. Det är fullt när vaggan syns under bilen, hela karrosen förlorar symmetrin. och så funderar jag på Supersprint och då är ju 4 pipor snyggare än två...dessutom så blir ju bilen lättare... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Ta bort hjulet och sen lägga till en dämpare? Då blir det ju samma vikt i slutändan! Behåll bilen med vanliga utblås, blir med understatment då! Seriöst så är det inga problem att ta bort reservhjulet samt få bort själva hållaren. Det är bara att kapa om det inte går att skruva bort. |
|
|
Vikten är av minder betydelse, jag har nog motorresurser så att bilen orkar det lilla extra ;-) det är mest att det stör mitt sinne för simmetri när den syns.... Så du menar att det ska typ sitta på bara någon skruv eller så? Är det inte mer än så? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Den sitter iaf väldigt enkelt. Kan sitta lite värre på ngt ställe men det är ju därför det finns vinkelslip med kapskiva! /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.