|
|
|
|---|---|
|
Sista frågan innan jag börjar montera vita mätartavlor: kommer bakgrundsljuset lysa igenom folien tillräckligt så att man ser hastigheten på natten? I min bil är belysningen bakom instrumenten. Samma fråga när det gäller varningslampan för låg bränsle och hög temp. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
ant |
Z3c 4 ever!: kolla din e-post.. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Tack. Det såg skysst ut. Men är belysningen i E30 oxå innifrån/underifrån som i Z3? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
ant |
jag vet inte det faktiskt. jag har inte rivit ner min panel ännu. men jag kan ta reda på det om inte någon annan hinner före med ett svar. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Belysningen kommer ovanifrån på E30... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
har samma fundering på min.... ska sätta dit hemmagjorda vita tavlor, men lyser bakgrundsbelysta igenom nog mkt med t.ex foto papper? Mvh Björn |
|
|
Har fått lite svar "vid sidan om". Det ska fungera även om ljuset kommer bakifrån. _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
vad för slags papper/folie ska användas?? funderar också på att göra egna vita tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.