|
|
|
|---|---|
|
Så då var man klar med looken....Gå in å kolla på Länk //Bimmerman Zim Zimma here's ma bimma Länk | |
| Skall du sälja bilen nu? Såg annonsen. Varför? Nytt projekt eller? | |
|
Tänkte försöka att börja närma mej en E46 M3, att sälja bilen är första steget. //Bimmerman Zim Zimma here's ma bimma Länk |
|
|
Nästa steg blir att stå med mössan i hand på banken.... Och det sista blir att krypa in genom dörren till försäkringsbolaget... Lycka till! |
|
|
Kollade försäkring på en 01 M3 och det skulle bli, hör å häpna, 3000:- billigare för mej per år mot vad jag bellar idag. //Bimmerman Zim Zimma here's ma bimma Länk |
|
|
Är det sant? Det är nog beroende på att det inte finns så många M3 E46 ute på marknaden som E36, och har däför inte kostat bolagen så mycket. De räknar ju på statistik. Schysst, då är det ju bara att köpa! Och sen vårda ömt, men det ser ju ut som om du gör det med dina bilar. Glömde säga att den ser fin ut, bilen. Hade jag varit ute efter en 7:a så hade jag tagit den. |
|
|
den är bland det läckraste jag har sett i BMW väg...måste vara svårt att sälja pärlan... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Jadu... helt fel är den ju inte... Men har du verkligen konverterat till eldrift? Länk Tyckte kompressor lät mycket vettigare =) Det har ju så att säga hänt en del sen man såg den på Brois första gången för nåt år sen! Hoppas du får den såld, och att du hittar nån fet M3:a! //Koffe |
|
|
Helt klart bland dom snyggaste BMW jag sett... Mycket stilren och snygg, antera fälgarna sitter perfekt... Den ser ju inte sämre ut med angeleyes.... Måste vara svårt att sälja den... Lycka till med M3 drömmarna... =) //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
stefannorr |
Du tror inte försäkringen blir billigare för att du har vagnskadegaranti på bilen? om så är så lär de inte bli billigt sen. |
|
Koffe Det är billigare med el :)) ....nää man var ju tvungen att stå med ögonen på :) stefannorr Det är import jag kollat på....då finns det ingen vagnskadegaranti. |
|
|
Cosmos Mmm...visst är det svårt att sälja pärlan men man måste ju förnya sej nångång och börja med nya projekt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.