|
|
|
|---|---|
|
Hej Den inbyggda telefonen i min E39 -97 fungerar ej. Hör en Motorola-liknande ton när man försöker starta telefonen. Har kollat kontakter och säkringar, allt ok. Skule vilja ha hjälp av någon i V-ås som har en E39 med inbyggd telefon i armstödet, detta för att felsöka var felet är. Någon som ställer upp? | |
|
Det jag behöver hjälp med är att testa någons telefon i min bil eller tvärt om. //David |
|
|
Tjena David. Maila mig så kan vi testa om du vill. Länk MVH/Andrè |
|
|
Med hjälp an André så har vi kommit fram till att det inte är telefonen det är fel på. Min telefon fungerade i hans bil men inte hans i min. Display visar ingenting. Finns det någon med en ide eller två? //Coasthunter |
|
|
Hur går det med felsökningen av tele? Åk förbi Danne och rådfråga Niclas! Annars får du väl installera TIS samt EBA och försöka felsöka själv enligt scheman. Länk MVH/Andrè |
|
| Detta hjälpte inte. Har kollat lite på nätet men ej hittat någon onfo. Vid telefon är alla kablar inkopplade. Provade med andres telefon, den fungerar i hans men inte i min!!!. Min telefon fungerar i hans men inte i min, trodde det var telefon men men. Någon med en idé? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.