|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är det någon som har kört både 323Ci och 328Ci? Står lite i valet och kvalet och undrar om jag kommer tycka att 323:an är slö efter ett tag. Är 328 mycket rivigare? Om jag bara kunde få sålt min S40... | |
|
Allså, valet faller på 328:a. skulle inte beskriva den som rivig, utan väldigt stabil och fin även vid fullgas. man märker helt enkelt inte av farten. men fort går det. Den är skulle ja vilja säga raka motsatsen till volvo t-4 -03 som jag körde idag. ursinningt och vibrerande vid fullgas accleration. fast ändock exakt samma prestanda som 328:n till 100. bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Kvittar vilken du köper, om ett år känns den endå slö. Vilken du köper är beroende på vad du e van vid nu, kör du en lada samara nu så känns båda pigga. |
|
|
-dB har helt rätt :-) Jag har haft min 328ci -00 i 7månader...och jag tycker den är slö. Funderar starkt på vad jag skall köpa nästa gång iom att 330 inte skilljer sin nämnvärt från 328:an. Troligen blir det M5 eller M3 OO=00=OO |
|
|
> Danne Om du har en Z3M roadster e det klart som korvspad att du tycker 328an e slö =) |
|
|
Lugnare och skönare motorkaraktär på 328:an tycker jag. Mer mumsigt vrid :-D och piggare såklart. men din S40 kan jag inte hjälpa dig med :-P Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
Bmw323CI |
Hej, Har haft 235, 328 & M3 & har nu en 323 är helt nöjd,, det är mkt billig fösäkring ;o)) |
cdabox |
235 ? aldrig hört talas om den =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.