|
|
|
|---|---|
|
nästa vecka ska pärlan lackas.. efter snart ett års arbete är ja ett hårstrå från klar! bilder kommer! (så glaa) //jocke | |
|
min är oxå på lack m3 front speglar bakkjol (rieger) samt lister runt om 3 lappar inkl färg tyckte det var hyffsat billigt... blir spännade när de kommer tillbaka!!! Mvh/ Daniel Länk (såld) |
|
|
fint d=) //jocke |
|
|
Låter ju trevligt. Alltid kul att få det färdigt när man har lagt ner så mycket tid på den! Jag hade en kompis som gjorde samma sak. Glöm inte att lägga upp bilderna när den är klar.. MVH |
|
|
fan va kul! fick nyss hem min (nu igen delfingråa, ganska annorlunda stylad BMW än på den gamla länken under. det enda som sitter kvar av den är M3-fronten utan DTM-läppen) -88;a från lackeraren, står nu uppe på fyra pallbockar i garaget i väntan på att få ok och trummor lackat blanksvart. Sportskinnet och stereon är imonterat, 17"-hjulen ligger och väntar och besiktningen äger rum den 3;e... *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Wicked--> fan va härlit. vilka vårkänslor man får när man hör om allas bilar.=) //jocke |
|
|
Jag funderar också på att lacka om bilen. Den är diamantsvart just nu och jag vill såklart ha diamantsvart igen. :) Någon som känner till någon bra lackerare i västmanlands-trakten? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.