|
|
|
|---|---|
|
Nu har "vi" ringt runt till de flesta som säljer sportavgassystem.. Men det är inte nån som har ett färdigt system till m3 e.30 utan dom måste ha bilen oxå, och bygga på den.. Nån som vet nåt företag som har det hemma? Men nu har vi iallafall börjat diskutera att vi ska svetsa eget.. Men vi är lite oense om vi ska svetsa ett 3" rör från kattarna eller om vi ska ha 2 st 2,5" från kattarna (kattarna ska bytas ut mot ersättnings kattar) Tacksam för svar.!!! ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* | |
|
Finns det ingen som säljer supersprint då ? Dom har juh iallfall enligt sin hemsida system till m3 e30. Kolla på www.supersprint.com direkt länk till m3 e30 supersprint är Länk ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
|
Ring Khöler 0346-31049 tror att han har avgas att sälja både kompletta race avgas, och mer standard lycka till |
|
Grusse |
Bildelsimporten säljer Supersprint Min M3 E30: Länk |
|
jag har ett ferrita och det är ett(!) 2½tums rör med två fullflödesdämpare.. det är dimensionerat för effektuttag upp till 250-270hk.. men du kanske har meR? mvh Peter |
|
|
Köhler säljer ju jusst varianter på ferrita system.. mvh p |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.