AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
979

rasad växelåda dax för ny bil

Jo
23
JoXeR
735iA -87
Jaha då hade lådan rasat på gam bilen. 735 -87 kan det överhuvudtaget vara värt att byta låda? Hur som helst så kommer det nog bli en nyare bil.

va och kollade på en 740 -95 all rustning utom el gardin han vill ha 135k för den. e det ett bra pris ?!? det dåliga som finns e lite rost på backluckan ingen cd växlare och digital siffrorna till AC:n funkar bara si så där. lacken och bilen i övrigt mycket bra skick.

vad kan en sån vara värd ? e deet e sjysst pris

svardska
klart du ska fixa den! annars är den ju värd 0 och ingenting, jag har en nyrenoverad aldrig startad låda till din bil som du kan få köpa under självkostnadspris. 5k
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Jo det e förvisso sant. Mitt stora problem är att byta lådan. har inte riktigt resurser till det. så då får jag lämna bort det jobbet och tyvärr så kostar ju även detta en slant. hoppas på att hitta någon som vill köpa den för en billig peng och byta själv. Men det e bra att veta om lådan ifall jag hittar någon som e sugen.

Tyvärr har jag nästan kommit till det stadiet då jag bara vill ha en ny bil. gillar den gamla och har gjort massa på den. Men oj vilken tjusig bil det var jag provkörde :)
svardska
vart bor du då och vad ska du ha för bilen och vilken utr mil osv har den.?
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Måste rusa. jag lägger in infon när jag kommer hem igen ca 22
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Detta är ingen sälj annons detta är sanna fakta.

En silver metalic färgad 735ia från -87 gått 25000. Bubbel rost i skärm kanter och längst fram på motor huven. full utrustad med allt vad det innebar -87, grå skinn el stolar med minne (Alla funktioner funkar). färddator , Ingen kyla i AC:n, trä panel, brutet lås på förar sidan. och höger back handtag funkar inte. plingplong på bromsarna. motorn fin fin, ny bytt stödlager. klockren bruks bil som man kanske inte skall försöka göra till en utställningbil. Sv såld. tippar på att alla papper finns. får jag 10 för den är jag nöjd.
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Bor i stockholm. missade att få med det. :)
tommylju
Har skälv en 740 ia 95,fullutrustad som jag köpte oktober 02 för 165 000 kr.
Hade skälv lite rost på bagageluckan som är en bebis skjuka på 94-96. 135 000 kr är billigt om den är fullmatad. (kolla om det är bufferskinn i inredningen i bilen) bara det gör att bilen stiger mycket i värde.

jOxER-Går det inte köra bilen alls som den är just nu?...är den bes & skattad?..
//
584
///Misano
520d Touring M-sport -18
M5 -89
Man skall vara försiktig med att säga "all utrustning" för det är det ofta inte. Om man kollar i beställningslistorna så ser man hur mycket som saknas när någon uppgett "all" utrustning.
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Jo det buffelskinn i billen jag kollat på. tyvärr har det dragit ut lite på tiden och det ser ut som om köpet fallerar pga av att jag måste jobba utomlands from nästa vecka och månaden ut.
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Skattad och besiktad den går att köra men inte långt. tappar liksom trycket efter ett tag. stänger man av den och låter den "Vila" så funkar den ett tag till. men tar sig inga jätte sträckor.
Jo
23
JoXeR
735iA -87
///Misano det har du faktiskt rätt i. är det någon som undrar över ytterliga utrustning förutom den jag skrev tidigare så är det bara att fråga. :)
joxer-vart bor du?..menar om du var/är intreserad av att sälja din bil som den är?...
stockholm stog det ju.......så kan det vara om man inte läser allt..*s*.
Jo
23
JoXeR
735iA -87
Haha jo stockholm stämmer. känner inte riktigt att jag har resurserna för ett växellåds byte. Som jag skrev tidigare så kan jag mycket väl tänka mig att sälja bilen som den är.
m-
375
m-julle
320ci-05
A6 avant quattro-06
Cheva van -96
JoXeR: Du har mail!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.